پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تفکیک وزارت‌خانه‌ها در مجلس مسکوت نمانده است.

شعارسال: «زهرا ساعی»، نماینده مردم تبریز و سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، پیرامون "بحث تفکیک وزارت خانه ها" گفت: طی ماه های گذشته در کمیسیون اجتماعی بحث تفکیک وزارت خانه ها مطرح و کلیات آن رای آورد، هرچند همکاران کمیسیون اجتماعی نظرات مختلفی داشتند.

نماینده تبریز در ادامه گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای با آقای لاریجانی داشته و قرار بر این شد که ایشان در جلسه ای که با سران قوه داشتند، این بحث را مطرح کنند. در ماه گذشته این بحث را آقای لاریجانی مطرح کردند و گفته شد، بحث تفکیک وزارت خانه ها به صورت کارشناسی در کمیسیون اجتماعی بررسی شود.

زهرا ساعی در ادامه افزود: به دلیل ورود به مباحث بودجه هنوز فرصت برگزاری جلسات کارشناسی برای تک تک وزارتخانه هایی که نیاز به تفکیک دارند، را نداشتیم. رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، در این زمینه به شیوه خاص نظراتی داشتند. به همه موارد مطرح شده در جلسات آتی و پس از بررسی بودجه ورود پیدا می کنیم و در نهایت نظر قطعی اطلاع رسانی خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که "به نظر می رسد این موضوع در مجلس مسکوت مانده است" گفت: به نظر من، دولت نیز دیگر اصراری به تفکیک ندارد که اگر این چنین بود، قوه مجریه به مجلس فشار بیشتری می آورد. البته به دلیل رسیدگی به بودجه این طور به نظر می آید که تفکیک وزارت خانه ها مسکوت مانده است اما این موضوع پس از بررسی بودجه به جد پیگیری خواهد شد.

زهرا ساعی با اشاره به تفکیک وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان از جمله وزارت خانه هایی است که نیاز به تفکیک دارد. باید تفکیک وزارت ورزش و جوانان به صورت کارشناسی بررسی شود، البته این بحث در مورد سایر وزارت خانه ها هم صدق می کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در پایان افزود: حتما در سال 97 تفکیک وزارت خانه ها با جدیت پیگیری خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1396 ، کدخبر: 665824 ، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین