پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
فرماندار سمنان بابیان اینکه ارتقای باند فرودگاه این شهرستان از دو هزار و ۸۰۰ متر به سه هزار و ۱۰۰ متر صورت خواهد گرفت، گفت: تحقق این امر همراهی دستگاه‌های مربوط را می‌طلبد.

شعار سال: سید عباس دانایی ظهر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات فرودگاه سمنان به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به انجام تطویل باند فرودگاه این شهرستان، تأکید کرد: فرودگاه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای شهر صنعتی و دانشجویی سمنان است که تطویل باند آن نیز سبب تسریع در ارائه مجوزهای لازم خواهد شد.

وی افزود: ظرفیت‌های سمنان مانند وجود گمرک، هم‌جواری با کریدورهای اصلی شمال شرق کشور، راه‌آهن، دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی و تولیدی، بافت جمعیتی، تبادلات اقتصادی و اعزام به عتبات عالیات در زمره معیارهای اهمیت بخشی به تکمیل فرودگاه سمنان هستند.

فرودگاه زیرساخت مهمی در راستای توسعه اقتصادی

رئیس شورای اداری سمنان گفت: فرودگاه این شهرستان فرصتی مناسب برای توسعه اقتصادی مرکز استان است و همچنین می‌تواند در ترویج گردشگری نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

دانایی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نهایت همکاری را در مقوله توسعه فرودگاه سمنان صورت دهند و تأکید کرد: این زیرساخت مهم می‌تواند به صدور تولیدات و همچنین جذب سرمایه‌گذار نیز کمک شایانی کند.

طرح توسعه ۲۰ساله فرودگاه سمنان تدوین شد

رئیس فرودگاه سمنان نیز در این نشست ضمن اشاره به تطویل باند این فرودگاه، گفت: فاز دوم این طرح به طول دو هزار و ۸۰۰ متر در تیرماه امسال آغاز شد که درنهایت اجرای کامل آن طول باند را به سه هزار و ۱۰۰ متر افزایش خواهد داد.

محمود شجاعی تأکید کرد: سه طرح جامع برای فرودگاه سمنان در سال‌های گذشته تدوین‌شده که طرح پنج‌ساله، ده‌ساله و ۲۰ سال در زمره این طرح‌ها هستند که می‌توانند فرودگاه سمنان را در بازه زمانی قریب به دو دهه به توسعه و رشد برسانند.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی سامانه مکالمات هوانوردی، اجرای زیرساخت شبکه مخابرات، نصب ۴۲ دکل روشنایی، احداث استخر ایمنی، بهسازی اتاق مخابرات، تأسیسات ایمنی و ساختمان آتش‌نشانی و ... در زمره دیگر اقدامات صورت گرفته در فرودگاه سمنان هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرواز خبر، تاریخ انتشار 2 بهمن 96، کد مطلب: 37665، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عابدینی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
نقش خیلی خوبه در رونق اقتصادی میتونه داشته باشه ، امیدواریم هرچه سریع تر عملیاتی شه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین