پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
مهاجرت بیش از حد روستانشیان به دلیل نداشتن امکانات اولیه از مهمترین چالش های فراروی سایر روستاها است که اگر وضعیت اینگونه باشد بدون شک سایر روستاهای فاقد جاده دسترسی مناسب نیز خالی خواهند شد.

شعار سال: امروزه روستاها به عنوان بهترین مکان برای قطب گردشگری، تولید و نگهداری دام و کشاورزی هستند که متاسفانه به دلیل عدم توجه به مطالبات اولیه ساکنین این روستاها در سنوات گذشته و حال شاهد افزایش بی رویه مهاجرت در این روستاها هستیم.



نداشتن راه ارتباطی مناسب یکی از مهمترین چالش های موجود در روستاها است که به واسطه همین امر نیز متاسفانه سالانه شاهد افزایش روند مهاجرت در روستاهای مختلف شهرستان لنده می باشیم.



بدون شک اگر روستانشیان ما از راه مناسب، امکانات اولیه همانند آب و برق برخوردار باشند هرگز به طمع شهرنشینی به شهر هجوم نمی آورند.

روستای مورد قوی( مورد: نوعی درختچه خوش بو) در فاصله 18کیلومتری شهر لنده در بخش مرکزی شهرستان لنده در استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است که روستای با هزاران جاذبه گردشگری و کشاورزی و بهترین محل برای دامداری است که به دلیل عدم دسترسی به جاده مناسب روستایی چندین سال است که خالی از سکنه شده است.




محیط زیبای روستا، بیشه زارها، چمنزارها و رودخانه زیبا و سرشار از ماهی به جاذبه های گردشگری این روستا افزوده است.







شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 1 بهمن 96، کد مطلب: 105494: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین