پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
حق شناس گفت: لحظاتی پيش پلمب جعبه سياه نفتكش سانچی و كشتی فله بر چينی باز و فرآيند رمزخوانی آنها آغاز شد.

شعارسال : هادی حق شناس، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: لحظاتی پيش پلمب جعبه سياه VDR نفتكش سانچی و همينطور كشتی فله بر چينی باز و فرآيند رمزخوانی جعبه سياه هر دو كشتی آغاز شد.

وی ادامه داد:نمایندگان کشور پاناما به عنوان کشور صاحب پرچم نفتکش سانچی، کشور هنگ گنک به عنوان کشور صاحب پرچم کشتی فله بر کریستال، کشور چین که در آب های آن این حادثه اتفاق افتاده و کشور ایران که اکثر نفرات جان باخته به آن اختصاص دارد، در اين جلسه حضور داشتند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه از ايران ٢ نماينده از سازمان بنادر و دریانوردی در اين جلسه حاضر شده اند،گفت:تا ساعاتی ديگر نتايج اين نشست مشترک و جزئيات شروع فرآيند رمز خوانی جعبه سياه دو كشتی را اعلام خواهيم كرد. اما مشخص شدن نتيجه نهايی رمزخوانی زمان بر است و ممكن است ماه ها طول بكشد.

حق شناس درباره DNA پیکرهای پیدا شده از حادثه نفتکش سانچی نیز گفت: بعد از اخذ دی ان ای تمامی اعضای خانواده ها و ارسال آنها به چین ، جواب آن به کشور فرستاده شده و اکنون منتظر اعلام رسمی سازمان پزشکی قانونی هستیم.

جعبه سیاه سانچی باز شد+عکس

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1396، کدخبر: 6411483، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین