پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه 65 درصد اراضی کشاورزی استان فاقد سند هستند، اظهار کرد: این کار از زمین‌خواری توسط افراد سودجو جلوگیری می‌کند.

شعار سال: علی خادمی اظهار کرد: طی روزهای آینده اسناد مربوط به سه پلاک ثبتی شهرستان پلدختر که کار نقشه‌برداری، گزارش توصیفی و پرونده‌خوانی آنها انجام شده به سازمان ثبت اسناد استان تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در ایام مبارک دهه فجر طی مراسمی نمادین اولین سند رسمی تک‌برگ مفروز تحویل یکی از خانواده‌های ایثارگر دشت جایدر شهرستان پلدختر داده می‌شود.

خادمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 40 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در اجرای طرح حدنگاری، نقشه‌برداری شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: از این میزان اراضی 3660 هکتار مربوط به پلدختر بوده که آماده صدور سند و ارائه به ثبت اسناد استان است.نقشه‌برداری‌های انجام شده مربوط به شهرستان‌های دورود، بروجرد، الشتر، خرم‌آباد و پلدختر هستند.

خادمی با اشاره به مزایای صدور سند تک‌برگی گفت: مشخص شدن میزان دقیق مالکیت افراد، ثبت مالکیت کشاورزان و مشخص شدن مکان اراضی بر روی موقعیت جغرافیایی(UGM) از فواید این طرح است و باعث کاهش پرونده‌های قضایی در دادگستری‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لرستان سومین استانی است که در این موضوع ورود پیدا کرده است و در مراسم اعطای سند تک‌برگی مسئولین استانی و احتمالا کشوری نیز حضور خواهند یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 30 دی 96، کد مطلب: 96103015944: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
همین نداشتن سند باعث میشه نتونن کشاورزی رو سازمان بندی کنن و باعث کاهش رشد کشاورزی میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین