پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
والدین سراسر دنیا همیشه به دنبال بهترین موقعیت‌ها برای فرزندانشان هستند. حتی برخی از آن‌ها به شهر یا کشور دیگری مهاجرت می‌کنند تا بهترین آینده و موقعیت ممکن را برای فرزندشان فراهم کنند.

شعار سال: والدین سراسر دنیا همیشه به دنبال بهترین موقعیت‌ها برای فرزندانشان هستند. حتی برخی از آن‌ها به شهر یا کشور دیگری مهاجرت می‌کنند تا بهترین آینده و موقعیت ممکن را برای فرزندشان فراهم کنند. اما کسانی که به کشورهای دیگر نمی‌روند هم دوست دارند بدانند در نقاط مختلف دنیا چه شرایطی برای خانواده و فرزندشان وجود دارد. در اینجا به ۱۰ مورد از بهترین کشورهای دنیا که برای داشتن یک زندگی خانوادگی خوب و پرورش فرزند مناسب هستند اشاره می‌کنیم:

۱۰ - نروژ

نروژ یکی از این کشورهاست. این کشور از نظر قرائت، ریاضیات و علوم در رتبه نهم سازمان توسعه و همکاری اقتصادی قرار دارد. هم چنین کودکان از نظر قانونی حق برخورداری از مراقبت کامل در مراکز متعدد مراقبت روزانه را دارند.

۹ - هلند

اگر در هلند کار یا تحصیل کنید، برای نگهداری از فرزند زیر ۱۲ سالتان مستمری دریافت می‌کنید. کمیته راهبری امنیت کودکان اروپایی در هلند حضور دارد و به امنیت کودکان در خانه، مدارس، جاده‌ها و پیشرفت و توسعه درک کمک می‌کند.

۸ - ایرلند

کسانی که در ایرلند زندگی می‌کنند می‌توانند مزایای کودک دریافت کنند. اگر فرزندتان زیر ۱۸ سال باشد و در یک مدرسه تمام وقت تحصیل کند، واجد شرایط دریافت این مزایا هستید. برنامه ایمنی کودک هم به پیشگیری از آسیب‌های غیرعمدی به کودکان اختصاص دارد.

۷ - سوئیس

سوئیس اگر بهترین سیستم آموزشی جهان را نداشته نباشد یکی از بهترین‌ها را دارد. هم چنین زوریخ دومین شهر امن دنیاست.

۶ - ایسلند

طبق شاخص زندگی بهتر سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، ایسلند از ۱۰ نمره ۹.۸ را در رضایت از زندگی می‌گیرد و همین نمره را از نظر امنیت هم می‌گیرد. همچنین ۷۸ درصد بزرگسالان بین ۲۵ تا ۶۴ سال تحصیلات عالی را به پایان رسانده اند.

۵ - کانادا

تحصیلات در کانادا بسیار قابل ملاحظه است. این کشور از نظر سازمان توسعه و همکاری اقتصادی رتبه سوم را در ریاضیات، علوم و مطالعه دارد. تعدادی برنامه ایمنی از جمله برنامه‌های عزت نفس تا پیشگیری از خطر هم برای کودکان اجرا می شود.

۴ - فنلاند

والدین فنلاندی نباید هیچ ترسی از سیستم آموزشی فنلاند داشته باشند. این کشور از نظر مطالعه، ریاضیات و علوم رتبه دوم را دارد. طبق قانون همه کودکان زیر هفت سال در فنلاند دارای حق مراقبت از کودک هستند.

۳ - اسلوونی

اسلوونی یکی از کشورهایی است که کمترین نرخ جرم و جنایت را دارد و در رتبه دوم بهترین کشورهای جهان برای فرزندپروری قرار می‌گیرد.

۲ - سوئد

سوئد دومین سیستم آموزشی برتر جهان را دارد. همچنین در جایگاه پنجم بهترین مکان‌ها برای زندگی کودکان قرار می‌گیرد. نرخ جرم در این کشور پایین و جرایم خشونت آمیز بسیار نادر هستند.

۱ - ژاپن

این لیست با ژاپن به پایان می‌رسد. این کشور از نظر سیستم آموزشی نمره عالی ۰.۳۵ را می‌گیرد. هم چنین از نظر سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در ریاضیات، علوم و مطالعه رتبه پنجم را دارد. ژاپن یکی از کمترین آمار جرایم در جهان را دارد و در سال ۲۰۱۷ کمتر هم شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 5بهمن 96، کدمطلب:۶۴۱۱۹۰۶، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین