پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۴۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: قیمت خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۶۵۰ هزار تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

شعار سال: فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به قیمت اجاره بها خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: با اینکه از خوابگاه‌های دولتی خود دانشگاه استفاده میکنم، اما قیمت اجاره بها برای یک دانشجو بسیار بالاست و مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: قیمت خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۶۵۰ هزار تومان است و این در حالی است که در ترم‌های قبل مبلغ اجاره بها ۲۵۰ هزار تومان بوده که ناگهان افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: این مبلغ اجاره بها نسبت به امکانات خوابگاه‌ها بسیار بالاست و با وجود ۶۵۰ هزار تومانی که برای اجاره پرداخت میکنیم، اما از کوچک‌ترین امکانات یه خانه مستقل در شهر برخوردار نیستیم.

وی در پایان کوچک بودن اتاق‌های خوابگاه و نداشتن برخی امکانات را از جمله ایرادات خوابگاه‌های این دانشگاه در برابر اجاره بهای بالا برشمرد و اظهار داشت: با توجه به امکانات کم و قیمت اجاره‌ی بالا برخی از دانشجویان به دنبال این هستند تا با اجاره خانه در سطح شهر از گرانی اجاره خوابگاه دانشگاه فرار کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب:۶۶۲۲۳۸، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
خوابگاه جز چیزهاییه که باید رایگان به دانشجو ها داده بشه حالا پولم.میگیرید یکدفعه دو برابر میکنید قیمت ها رو؟
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
دانشجوی بیچاره که تو تامین پول دانشگاهش مونده و پول غذاش براش دغدغه ست باید برای تامین این هزینه اضافی چیکار کنن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین