پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
هم اکنون ۴ کلانتري در شهر بزرگ سبزوار عهده دار تأمين امنيت هستند و احداث يک کلانتري ديگر در منطقه نقابشک سبزوار نيز از ۸ سال قبل در دستور کار قرار گرفت و قرار بود محله هاي سلمان فارسي، بهشتي، فرودگاه، اسلام آباد، صالح آباد، امام زاده شعيب(ع)، جعفرآباد و چند محله ديگر را تحت پوشش قرار دهد.

شعارسال: محله هايي که شاهد جولان اراذل و اوباش و مواد فروشان بوده و هست.زمين کلانتري 16 سبزوار در مجاورت اداره محيط زيست واقع شده و در دوره شوراي سوم به فرماندهي انتظامي اين شهرستان واگذار شد و نيروي انتظامي نيز براي اثبات مالکيت خود تابلويي را در اين زمين نصب کرد و اطراف آن را سيم خاردار کشيد .

اما از آن زمان تاکنون اقدام خاصي براي احداث ساختمان در اين زمين صورت نگرفته است. از سيم هاي خاردار کشيده شده در اطراف اين زمين نيز چيزي باقي نمانده و افراد مختلف به بهانه هاي گوناگون بخش هايي از آن را از بين برده اند. افراد بسياري هم از نظارت نکردن پليس بر ملکش سوء استفاده مي کنند و نخاله هاي ساختماني خود را در آن مي ريزند.

در قسمت شمالي اين قطعه زمين نيز دستفروشان و فروشندگان لباس هاي دست دوم مستقر شده اند و با از بين بردن بخش هايي از سيم هاي خاردار کانکس هايي را براي فروش اجناس و کالاهاي خود در آن قرار داده اند. حسين صانعي از شهروندان سبزواري محله فرودگاه در گفت وگو با خراسان با بيان اين که احداث اين کلانتري باعث تامين امنيت در اين محله مي شود اظهارداشت: آن روزي که تابلوي اين کلانتري را نصب کردند در مقطع دبيرستان درس مي خواندم و در آن روز ها 18 ساله بودم و امروز که در دانشگاه درحال تحصيل هستم هنوز هم از احداث ساختمان اين کلانتري خبري نيست.

وي با بيان اين که محله ۴ فرودگاه همواره شاهد درگيري هاي مختلفي بين اراذل و اوباش بوده است افزود: تامين امنيت شهروندان از حقوق آنان است و نيروي انتظامي بايد توجه بيشتري را به مناطقي که در آن اراذل و اوباش جولان مي دهند داشته باشد.علوي شهروند ديگري نيز گفت: گشت هاي انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي در مناطق بالانشين تردد دارند و مي خواهند با ايجاد امنيت در اين مناطق، امنيت مناطق ديگر شهرستان را نيز تأمين کنند. در حالي که اراذل و اوباش، موادفروشان و دزدها هيچ گاه در اين مناطق مرکزي شهر يا بالاي شهر تردد ندارند.

مسعود پسنديده عضو شوراي اسلامي شهر سبزوار در گفت وگو با خبرنگار گفت: با توجه به درخواست فرماندهي انتظامي سبزوار زمين اين کلانتري به صورت رايگان از طرف شورا و شهرداري در اختيارشان قرار گرفته که متاسفانه هنوز اقدام عمراني خاصي در اين زمينه از سوي ناجا صورت نگرفته است. وي افزود:انتظار مردم شهر و محله هاي پايين دست ارتقاء امنيت است و احداث اين کلانتري يک ضرورت محسوب مي شود. فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار نيز گفت: طرح ايجاد کلانتري 16 در محدوده بولوار آزادگان از مهم ترين و اولويت دار ترين طرح هايي است که براي احداث آن پيگيري هاي زيادي صورت گرفته است.

سرهنگ سيدمحمد هاشم زاده هاشمي با بيان اين که طرح احداث اين کلانتري از تهران و مرکز استان در حال پيگيري است تصريح کرد: پي گير هستيم تا به محض تامين اعتبارات مناسب بتوانيم اين کلانتري را احداث و مطالبات مردم را برطرف کنيم. وي با بيان اين که هم اکنون تيم هاي گشتي و عملياتي ما مناطق مختلف شهر را تحت کنترل دارند خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما مشکل امنيتي خاصي در سطح شهرستان و محدوده بولوار آزادگان نداريم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازسایت خبری سبزوارما، تاریخ انتشار: 11خرداد1394، کدخبر: 1714: sabzevarema.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین