پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
در مردادماه نود و چهار بود که با حضور شاهرخی معاون سیاسی وقت استانداری لرستان فلاح نژاد که از نیروهای اصلاح طلب شمرده می شود و دانش آموخته حوزه عمران است سکان مدیریت در شهرستان سلسله را در دست گرفت.

شعار سال: در مردادماه نود و چهار بود که با حضور شاهرخی معاون سیاسی وقت استانداری لرستان فلاح نژاد که از نیروهای اصلاح طلب شمرده می شود و دانش آموخته حوزه عمران است سکان مدیریت در شهرستان سلسله را در دست گرفت.

با حضور وی در سلسله امیدهای فراوانی شکل گرفت زیرا وی از نیروهای خوشنام اصلاح طلب با خط و مشی شفاف بود و همگان بر این باور بودند که با حضور وی شاهد روز های خوبی برای این شهرستان فرهیخته خواهیم بود.
فلاح نژاد که از مدیران فعال استانداری بود تجربه خوبی در زمینه مدیریت سیاسی داشت و همین باعث شد که با شناخت خوبی که از این شهرستانو توانمندیهایش دارد بتواند خوب عمل کند .
اکنون که بیش از دو سال از حضور وی در منصب فرمانداری سلسله می گذرد ، با بررسی کارنامه وی در این شهرستان می توان گفت که از خود کارنامه قابل قبولی بر جای گذاشته و موفق عمل نموده است البته این نمی تواند به این معنی باشد که نقصی در کار نبوده ولی در جمیع جهات مثبت بوده است .
برخی از اقدامات شاخص وی را می توان تسلط خوب بر امور اداره شهرستان و همدلی در بین نیروها و مدیران شهرستان بوده که البته مهمترین شاخص در سوابق هر مدیری می تواند باشد.

مطالعه درست فرصت های کشاورزی شهرستان و هدایت هدفمند محصولات جهت بهره وری منابع آبی و تولید بیشتر محصولات استراتژیک.
توسعه گردشگری و ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش
توسعه خدمات بهداشتی و بیمارستانی
مدیریت درست طرحهای روستایی و قرار دادن آنها در مسیر قانونی و درست
بهبود فضای کسب و کار با حمایت از بخش های تولیدی

تعامل مناسب با مردم و ارتباطات موثر با ایشان در راستای دفاع از مطالبات به حق آنها از جمله دیگر اقدامات موثر وی بوده است و در همین راستا ارتباط خوبی که مهندس فلاح نژاد با مجموعه مدیران ارشد استان دارد می تواند نوید بخش روزهای خوبی برای شهرستان سلسله باشد و بر همه اهالی سلسله فرض است تا با حمات از این مدیر توانا زمینه رشد هر گه بیشتر ی را در سلسله فراهم نمایند و البته از دکتر خادمی استاندار فرهیخته لرستان نیز انتظار می رود که با حمایت از نیروهای شفاف و توتنمند زمینه رونق در استان را فراهم نماید .

البته فلاح نژاد هم باید بداند مردم الشتر ، بسیار باهوش و با انگیزه مسایل را دنبال می کنند و ایشان نیز باید ضمن پذیرش انتقادات سازنده زمینه همراهی همه نیروهای دلسوز را فراهمنماید و با تشکیل اتاق فکر و دعوت از نخبگان به صورت کارشناسی زمینه رشد سلسله را فراهم نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری پرسنا ، تاریخ انتشار 6بهمن 96، کدمطلب: -----، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
همه مدیران چه اصلاح طلب و چه اصولگرا اگه برای منفعت و راحتی مردم کار کنند انقلابی اند و خدا بهشون توفیق بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین