پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۶۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
سى درصد سهميه براى براى پزشك شدن و بعد هم متخصص شدن.

شعار سال: فضاى مجازى پُر است از اعتراض براى سهميه ورود به پزشكى و بعد هم سهميه ورود به دوره تخصص پزشكى براى خانواده رزمندگان و ايثارگران عزيز و سهميه بومى.

با استدلال هاى موجود ؛پيشنهاد مى دهم تا دير نشده است قانونى تصويب شود تا كارلوس كيروش را هم مثل وزارت بهداشت ملزم كنيد سى درصد از بازيكنان فيكس تيم ملى را از طريق سهميه انتخاب كند ؛ مى شود فقط چهار نفر . زياد هم نيست ؛ هفت نفر از سهميه آزاد ميتوانند خود را به تيم ملى و روسيه برسانند.

برايتان عجيب است؟

غير عاقلانه دانستيد؟

چرا بايد براى حضور در كار علمى سهميه باشد اما در فوتبال كه شوت زدن به توپ است نباشد ؟ در نهايت ممكن است تيممان كمى ضعيف تر بازى كند اما پاى جان انسان ها كه در ميان نيست و چه چيز مهم تر از جان انسان است؟

نماينده محترم ؛چرا در يكى از حساس ترين شغل هاى دنيا كه كوچكترين اشتباه در آن مى تواند جان يك انسان را به خطر اندازد؛به چيزى جز توانايى هاى فرد بها مى دهيد؟

دوست داريد خودتان را ده سال بعد،وقتى پير و بازنشسته شدي؛رتبه هزار كنكور ويزيت و معاينه كند يا رتبه بيست هزار كنكور امسال؟

نماينده محترم؛دوست داريد جراحى شما را جراحى كند كه فقط با توانايى علمى وارد تخصص شده است يا جراحى كه سهميه ايثارگران و يا بومى داشته است و با نمره اى پايين تر وارد دوره تخصص شده است؟

اگر فقط يك نفر ( دقت كنيد فقط يك نفر) با سهميه شما كه توانايى لازم را براى اين شغل نداشته است ؛ وارد اين وادى شود و جان كسى به خطر بيفتد،شما مقصريد.

پى نوشت:

نيك مى دانم كه اگر رزمندگان و شهداى عزيزتر از جان و ايثارشان نبود؛امروز ما نيز نبوديم،اما اين راهِ ارج نهادن بر ايثارشان نيست.

دكتر اميد رضائى

انكولوژيست و هماتولوژيست

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازانجمن کنکور ، تاریخ انتشار 5بهمن 96، کدمطلب:thread58297، www.forum.konkur.in


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
خیلی خوب گفتن چرا درحساس ترین شغل دنیا که با جان انسان در تعامله باید چنین چیزی دخیل باشه اخر سر هم اخبار های متاثر کننده ای مثل اشتباهات پزشکی برای (استاد کیا رستمی) منتشر میشه و بعد یه مدت فراموش
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین