پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 73 درصد کاهش یافته است.

شعارسال: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 73 درصد کاهش یافته است.

مهرداد قطره ، اظهار کرد: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و تا روز یک‌شنبه در استان فعال است.

وی افزود: از روز گذشته تاکنون عمده بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ به صورت برف بوده که تاکنون ارتفاع برف موجود در شهر چلگرد به 25 سانتی‌متر رسیده است.

قطره گفت: در سایر نقاط استان از جمله لردگان، بلداجی، دزک، آورگان، فارسان و اردل بارش به صورت باران بوده که از امروز بعدازظهر بارش‌ها دوباره آغاز می‌شوند و برای شهرستان کوهرنگ بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حجم بارش‌ها مانند سامانه بارشی گذشته نخواهد بود، تصریح کرد: از امشب تا فردا ظهر بارش‌ برف و باران برای مرکز و شرق استان پیش‌بینی شده است.

قطره با اشاره به اینکه پس از خروج سامانه با کاهش شدید دمای هوا مواجه خواهیم شد، گفت: صبح دوشنبه علاوه بر مه صبحگاهی، دمای هوای استان هفت تا هشت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و کاهش دما تا پایان هفته در استان حاکم است.

وی با اشاره به اینکه متوسط بارش‌ها در استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون به 69 میلی‌متر رسیده است، خاطرنشان کرد: بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 73 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 76 درصد کاهش یافته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 96110703401، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
ای کاش مسئولین وقتی این خبر رو میشنون بفهمن که باید برای اب باقی مونده در استان یک سری برنامه های مدون بریزن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین