پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
شهردار یاسوج گفت: تجهیز نیروهای آتش نشانی از ضروری ترین نیازهای فعلی شهر یاسوج است.

شعارسال: شهردار یاسوج گفت: تجهیز نیروهای آتش نشانی از ضروری ترین نیازهای فعلی شهر یاسوج است.

نستهن مقدم در ملاقات با مصدومان این حادثه افزود: آتش نشانان شهر یاسوج در عملیات نفس گیر و پراسترس روز پنجشنبه در حادثه ریزش ساختمان 5 طبقه سربلند بیرون آمدند.

وی بیان کرد: طبق گفته پزشکان معالج حال عمومی آتش نشان مصدوم رضایت بخش است اما فعلا نیاز به استراحت دارد و باید در بیمارستان باشد.

شهردار یاسوج با تقدیر از مسئولان و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم برای انجام اقدامات درمانی مطلوب درخصوص آتش نشان مصدوم و کارگر حادثه دیده را انجام داده ایم و خود را مکلف می دانیم تا بهبودی کامل آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مقدم با بیان اینکه فداکاری آتش نشانان در این عملیات به وضوح مشخص بود، تصریح کرد: آتش نشان در حال انجام ماموریت مورد اصابت میلگرد قرار گرفت و آسیب دید. یک آتش نشان دیگر نیز در این عملیات مصدوم شد که خوشبختانه بصورت سرپایی مداوا و مرخص شد.

شهردار یاسوج عنوان کرد: در عملیات مذکور حجم بالایی از بتن و میلگرد به همراه شمع های ساختمانی مربوط به سقف طبقه پنجم بر روی سقف طبقه چهارم ریخته شده بود و با توجه به نیاز به حضور تعداد زیادی از نیروهای آتش نشانی و دیگر نیروهای امدادی در محل و همچنین تجهیزات مربوط به عملیات باعث افزایش بار زنده بر روی سقف شد و لحظات پر استرسی و با ریسک بالایی را رقم زد اما به لطف خدا اتفاق بدتری رخ نداد.

نستهن مقدم با بیان اینکه این حادثه که زنگ هشدار را برای آمادگی بیشتر در برابر حوادث غیرمترقبه به صدا درآورد، اضافه کرد: تجهیز نیروهای آتش نشانی از ضروری ترین نیازها فعلی شهر یاسوج است که امیدواریم مسئولان استانی در این زمینه یاری مان کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 96110703674، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین