پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
در حالی که نیروی انتظامی و پلیس حافظ امنیت و آرامش مردم می باشند و خدمات و زحمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست ولی اخلاق و ادب حکم می کند به عنوان تابلو نظام که در همه صحنه ها حضور فعال دارند از ادب و اخلاق زیبنده و رفتاری شایسته برخوردار باشند تا مردم از آنان الگوگیری کرده و با درس از آنان از بداخلاقی ها و بزهکاریها دور باشندزیرا اگر بخواهند با تندی و پرخاشگری برخورد نمایند چه فرقی بین بزهکار و مامور حافظ امنیت و مجری قانون می باشد؟

شعارسال: جامعه با اجرای خشک قوانین اصلاح نخواهد شد بلکه آنچه که می تواند جامعه ای را تحت تاثیر قرار دهد و بیمه کند اخلاق و ادب و رفتاری شایسته می باشد. بدرفتاریها و کج فهمی ها در بین اقشار علی الخصوص علما و کارمندان اداری و از این دسته ، به ویژه مامورین انتظامی که مردم با آنها سر و کار مستقیم دارند می تواند آسیب های جدی را برای جامعه و خصوصا جامعه اسلامی ایران که الگوی کشورهای مسلمان می باشد به دنبال داشته باشد. در این رابطه فرماندار، امام جمعه محترم بارها تاکیدات زیادی بر حفظ کرامت انسانی و خصوصا ارباب رجوع داشته و دارندکه برگرفته از آیات و روایات و دستورات مبین اسلام می باشد.

سرهنگ صادقیان فرماندهی محترم نیروی انتظامی بجستان هم با تاکید بر این موضوع می گوید بارها این موضوع را در بین همکاران متذکر شده ام که نباید کاری کنید که موجبات نارضایتی مردم شود. زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و احترام انان بر ما واجب است. این در حالی است که چنانچه کسی فرضا بی ادبانه با اعمال قانون برخورد کرد شایسته نیست مامورین ما هم اینگونه برخورد ناشایستی داشته باشند؛ زیرا هر دو قانون گریز، بی ادب و بزهکار خواهند شد.

انتظار می رود در شهر کوچکی مانند بجستان که همه رفتارها می تواند زیر نظر باشد و مردم با دقت الگوگیری می کنند بعضی از مامورین محترم به دنبال مچ گیری و تلافی تعدی شهروندان نبوده و با دقت برخورد شایسته را جزء رفتار خود قرار دهند و مسئولین نیز رفتار مامورین را زیر نظر داشته و چنانچه ماموری بخواهد اشکال تراشی کرده و نارضایتی ایجادنماید، باید برای دلگرمی و تقویت روحیه مردمی و اعتماد به نظام و اسلام از حضور او در بین مردم جلوگیری نمایند.

این در حالی است که تا کنون نظرات زیادی در مورد اظهار نارضایتی مردم از تعدادی از مامورین انتظامی در همین پایگاه خبری در قسمت های « تماس با ما» درج شده که عموما مربوط به مامورین راهنمایی و رانندگی می باشد که امیدواریم با نظارت و پیگیری بیشتر مسئولین امر؛ مایه بدبینی و بی اعتمادی مردم به نهاد مقدس پلیس و نیروی انتظامی همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران را فراهم ننمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی بجستان تایمز، تاریخ انتشار: 14شهریور1394، bajestantimes.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین