پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: براساس اطلاعات موجود در سامانه رصد، امسال برای هشت هزار و 500 نفر در خراسان شمالی اشتغال ایجاد شد.

شعارسال: معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: براساس اطلاعات موجود در سامانه رصد، امسال برای هشت هزار و 500 نفر در خراسان شمالی اشتغال ایجاد شد.

مجتبی نجفی با بیان این مطلب افزود: این تعداد از افراد در قالب استخدام در سازمان‌های دولتی، نیمه‌دولتی، خصوصی و یا مشاغل خانگی مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به تعهد اشتعال‌زایی امسال برای ده هزار نفر در استان گفت: تاکنون 85 درصد این تعهد محقق شده و امیدواریم تا پایان سال بقیه تعهد نیز به طور کامل اجرایی شود.

نجفی با اشاره به افزایش چشمگیر سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی در استان، افزود: از ابتدای امسال بیش از چهار هزار مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده و هزار و 320 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 586787، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
85درصد امار خوبیه اگه واقعی باشه
س.د۷۶
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
واقعی نیست دوست خوب من
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
ببینید این خبر هایی که در زمینه ایجاد اشتغال به مردم گفته میشه درسته که ایجاد خوشحالی و نشاط عمومی میکنه اما برای پایداری این اشتغال ها باید یک سری تمهیداتی برای ادامه دار شدنش انجام بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین