پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
براساس پیش بینی هوای شناسی استان کردستان بارش برف و باران در این استان تا فردا یکشنبه تداوم دارد و از روز دوشنبه هم افت ۱۰ درجه ای دمای هوا را دراستان شاهد خواهیم بود.

شعارسال: براساس پیش بینی هوای شناسی استان کردستان بارش برف و باران در این استان تا فردا یکشنبه تداوم دارد و از روز دوشنبه هم افت ۱۰ درجه ای دمای هوا را دراستان شاهد خواهیم بود.

بارش برف و باران در استان کردستان از روز گذشته آغاز شده است و هم اکنون هم ادامه دارد و براساس پیش بینی هواشناسی استان هم تا فردا شاهد بارش در سطح استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: بارش ها در سنندج و کامیاران به شکل برف و باران و در دیگر نقاط استان به صورت برف تا فردا تداوم دارد.

علی پناهی با اشاره به اینکه از عصر فردا یکشنبه دمای هوای استان کاهش پیدا می کند، بیان کرد: از روز دوشنبه هم دمای هوا به شدت کاهش پیدا می کند و پیش بینی شده افت ۱۰ درجه ای دمای هوا را در این روز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کاهش دمای هوای استان تا روز چهارشنبه هفته جاری تداوم دارد، اظهارداشت: در حال حاضر سردترین نقطه استان زرینه با ۷ درجه سانتی گراد زیرصفر و گرم ترین هم سلین با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

وی به میزان بارش های ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی واقع درسطح استان اشاره کرد و گفت: میزان بارش باران و آب حاصل از بارش در ایستگاه سقز ۱۳ میلی متر، بیجار ۲، مریوان ۸، زرینه ۳، بانه ۸، سراب شهرک ۶ میلی متر بوده و مابقی ایستگاه ها هم یک و کمتر از یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان ادامه داد: میزان برف اندازه گیری شده در ایستگاه هواشناسی سقز هم دو سانتی متر، زرینه ۳، بانه ۲ و بهارستان هم ۳ سانتی متر بوده است.

* استمرار عملیات برفروبی در راه های کردستان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استمرار عملیات برفروبی در راه های استان گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ کیلومتر از راه های استان برفروبی شدند.

محمدراشد مدرس گرجی با اعلام اینکه هم اکنون تمام راه های اصلی و فرعی استان باز است، بیان کرد: تردد در مسیرشهرستان های سقز، بانه، مریوان و سروآباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی استان بارش برف در اکثر نقاط استان تا فردا تداوم دارد، عنوان کرد: انتظار می رود مردم در این مدت از سفرهای غیرضروری خود خودداری کنند و بنابر نیاز اگر در مسیرجاده های استان تردد کردند حتما مجهز به تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ باشند.

* تمام محورهای ارتباطی بین شهری وروستایی بانه باز است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بانه گفت: به دنبال آغاز بارش برف، هم اکنون تمام محورهای ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

انور طاهایی دقایقی با اشاره به اینکه بارش ها به صورت ملایم در گردنه خان ادامه دارد، اما مه شدید موجب کاهش دید و کندی رفت و آمد در این محور شده است، بیان کرد: می طلبد رانندگان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و گرمازا، خودروهای خود را به چراغ مه شکن تجهیز کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 4211016، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
خداکنه از قبل فکر مسدود شدن معابر رو کرده باشن تو بتونن خوب از پس این برف بر بیان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین