پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
بیست و سومین دوره مسابقات المپیک ویژه معلولان ذهنی سراسر کشور به میزبانی شهرستان دزفول و در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این مسابقات از صبح پنجشنبه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی دزفول آغاز شد که 213 ورزشکار معلول ذهنی 52 شهر کشور که در مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی آموزش دیده اند، در این مسابقات در رشته های دوومیدانی، تنیس روی میز و دوچرخه سواری به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات که با هدف سلامت و حضور بیشتر معلولان کم توان ذهنی و هوشی در جامعه، به میزبانی «مرکز توانبخشی وفا دزفول» از چهارم تا ششم بهمن برگزار شد، برنامه هایی چون «سلامت ورزشکاران سالم» و «هم اندیشی خانواده» نیز برگزار شد.

با توجه به بررسی به عمل آمده و بازدید رئیس کمیته ویژه المیپک ایران از واحد دزفول و مجتمع ورزشی امام علی (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به عنوان محل برگزاری انتخاب شد.

گفتنی است مجتمع ورزشی امام علی (ع) دارای سالن‌های چندمنظوره (فوتسال، والیبال، بسکتبال، سالن کشتی، سالن تیراندازی، سالن تنیس روی میز، بدمینتون، سالن ژیمناستیک و سالن چمن مصنوعی) است و هتل ورزش نیز که در جوار مجتمع ورزشی قرار گرفته، دارای اتاق‌های اقامت اردویی، سالن جلسات و نمازخانه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ 7 بهمن 96، کد مطلب: 100867: www.iau.ac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
United States
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
معلولین روی چشم مردم ذزفول جای دارن قدمشون روی چشم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین