پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه در نظر داریم به جای کتاب، تبلت در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم، گفت:‌ اعتباری معادل ۳ میلیارد تومان برای تهیه دارو،‌کاشت حلزون و تهیه سمعک برای دانش‌آموزان استثنایی اختصاص یافته است.

شعارسال: مجید قدمی در آیین تجلیل از دانش‌آموزان استثنایی از اختصاص۳۰ میلیارد ریال برای اقدامات حمایتی از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی خبر داد و اظهار داشت: ‌ این اعتبار برای کمک به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و برای تهیه دارو، انجام عمل جراحی، کاشت حلزون، تهیه سمعک، واکر و ویلچر هزینه می‌شود.

وی افزود: با توجه به هزینه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی انتشار کتاب‌های درسی برخی دانش‌آموزان استثنایی، در نظر داریم که به جای کتاب، تبلت در اختیار این گروه از دانش‌آموزان قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از قطع برنامه ایاب و ذهاب رایگان دانش‌آموزان استثنایی به مدرسه در گذشته گفت: گام‌های خوبی برای برقراری مجدد سرویس رایگان این گروه از دانش‌آموزان برداشته شده است.

قدمی ادامه داد: با وجود آنکه دانشگاه‌ها در ارتباط با دانش‌آموزان مبتلا به بیماری اوتیسم (اختلال رشدی در روابط اجتماعی) بیشتر در حوزه تشخیص این بیماری فعالیت داشته‌اند، سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در حال تدوین کتاب این گروه از دانش‌آموزان و کتاب راهنمای معلمان آنهاست.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: ایران اسلامی امروز با بهره گیری از عقلانیت، اقتدار و دانش فرزندان خود، دشمن را در موضوع تحریم به عقب رانده است از این رو باید در دوران پسا تحریم با همدلی در مسیر ساختن ایران اسلامی و پیاده کردن اهداف نظام اسلامی بکوشیم و این امر مستلزم تربیت صحیح و اسلامی دانش آموزان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتفاقیه، تاریخ انتشار: 23بهمن1394، www.etefaghyeh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین