پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
آب آشامیدنی روستای "چم مورت" معمولان که به گفته اهالی روستا یک هفته قطع بود با پیگیری‌های مداوم وصل شد.

شعار سال: قطعی یک هفته ای آب آشامیدنی روستای چم مورت معمولان که در پنج کیلومتری شهر معمولان قراردارد اهالی این روستا را سخت در مضیقه و تنگنا قرار داده بود و سبب بروز مشکلات متعددی در حوزه بهداشت و سلامت، کار وزندگی روزمره مردم این روستا شده بود.

با توجه به قطعی آب روستای چم مورت و مشکلات مردم با پیگیری این موضوع و انتشار یک گزارش با عنوان "قطعی یک هفته‌ای آب در روستای چم مورت معمولان" از مسئولان مربوطه خواست به جای فرافکنی حل سریع تر این مشکل شد که بعد از انتشار این گزارش مشکل آب این روستا برطرف شد.

عزیز نظری بخشدار معمولان با اشاره به وصل شدن آب روستای "چم مورت" بعد از حدود یک هفته قطعی اظهار داشت: آب روستای چم مورت شب گذشته وصل شده و اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: طبق گفته مسئولان آبفار پلدختر لوله هایی که آب را به این روستا می آورد بسته شده بود که با تلاش کارشناسان اداره آب وفاضلاب روستایی پلدختر برطرف شد و مردم روستای چم مورت در حال حاضر آب دارند.

گفتنی است متاسفانه مسئولان آبفار شهرستان پلدختر برای چندمین بار جوابگوی مشکلات ایجاد شده برای مردم روستاهای پلدختر نبودند!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 بهمن 96، کد مطلب: 1638545، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
بنده های خدا یک هفته اب نداشتن....واقعا تصورش هم خیلی سخته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین