پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شهردار لنده از رفع مشکل چندین ساله راه ارتباطی دو شهرک شهید رجایی و فجر لنده با احداث پل دوم این شهرک ها در آینده نزدیک خبرداد.

شعار سال: مختار مشهدی زاده ضمن اشاره به مشکلات ترافیکی دو شهرک فجر و شهیدرجایی لنده گفت: یکی از مشکلات اساسی شهرک های فجر و شهید رجایی عدم دسترسی همه مناطق به شهر لنده است.

وی افزود: یکی دیگر از چالش های فرا روی این شهرک ها در مواقع اضطراری نبود راه ارتباطی جایگزین برای مواقع ضروری است که به همین منظور با توجه به کارشناسی های صورت گرفته بحث احداث پل دوم شهرک های فجر و شهید رجایی در دستور کار قرارگرفت.

شهردار لنده تصریح کرد:با احداث این پل شاهد کاهش مسیر این شهرک ها به شهر و رفع مشکل چندین ساله شهروندان خواهیم بود.

وی در ادامه تاکیدکرد: به منظور رفع مشکلات شهری در مباحث مختلف به دنبال ایجاد شورای مشورتی با حضور نخبگان در رشته های مختلف خواهیم بود.

مشهدی زاده اظهارکرد: در حوزه مسائل و مباحث فرهنگی هم به دنبال تعامل سازنده با نهادهای فرهنگی و دفتر امام جمعه شهرستان خواهیم بود.

شهردار لنده از واگذاری فضای سبز شهرداری به بخش خصوصی با نظارت شهرداری خبرداد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 6 بهمن 96، کد مطلب: 105588، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Bulgaria
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
بعد این همه سال یعنی شما بودجه نداشتین که زودتر این پلو احداث کنین تا مردم انقدر اذیت نشن؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین