پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
شهرداری قم در صورتی که بخش خصوصی برای ساخت فرودگاه پيشقدم نشود اعلام آمادگی کرده تا این پروژه را به سرانجام برساند.

شعار سال: مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم با اشاره به آمادگی شهرداری قم برای تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه، گفت: در صورتی که بخش خصوصی برای ساخت فرودگاه قم پيشقدم نشود شهرداری همچنان آمادگی دارد تا این پروژه را به سرانجام برساند.

وی افزود: اگر چه شهرداری پيشنهادهای خود را برای ساخت فرودگاه به استانداری ارائه کرده است اما منتظر مانده‌ایم تا بخش خصوصی آزادانه برای ورود به اين پروژه اقدام کند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه به خاطر اینکه مانعی در مقابل بخش خصوص نباشیم، فعلا صبر کرده‌ایم، گفت: اگر بخش خصوصی موفق به ورود به این طرح شد شهرداری آمادگی دارد به بخش خصوصی کمک کند.

شهردار قم گفت: قرار شده زمين اين پروژه به منطقه ويژه اقتصادی سلفچگان ملحق شود و اين منطقه هم نسبت به جذب سرمايه‌گذار اقدام کند.

وی تاکيد کرد: پس از تعيين تکليف بخش خصوصی، شهرداری پيشنهاد خود را مبنی بر ساخت فرودگاه دنبال می کند.

در جلسه يازدهم آبان امسال به رياست دکتر لاريجانی قرار شد در مدت 3 ماه نسبت به تعيين تکليف فرودگاه قم اقدام شود که اين مدت 11 بهمن به اتمام می رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت پرواز خبر ، تاریخ انتشار 6بهمن 96، کدمطلب:38453، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
امیدواریم سر 11 بهمن ماه که موعد مقرر هست خاتمه این طرح رو جشن بگیریم بالاخره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین