پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد به شرایط اقتصادی جامعه گفت: مردان حتی عرضه اداره خانه‌های خود را هم ندارند.
شعارسال:عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد به شرایط اقتصادی جامعه گفت: مردان حتی عرضه اداره خانه‌های خود را هم ندارند.

شهربانو امانی در جریان چهلمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر دستور جلسه امروز اظهار کرد: در این روزهای اخیر گزارش‌های متعددی در رسانه‌ها دیدم که باید نکاتی را در موردشان عنوان کنم؛ اولاً که زنان شهروند درجه دوم نیستند و مرگ آتنا محمدی ورزشکار زنی که به‌تازگی جان خود را از دست داده است و نحوه ورود رسانه‌ها به این خبر و توجه مسئولان به این خبر توجه ما را جلب کرد.

وی تصریح کرد: هفته گذشته اتفاقی در خصوص فوت یکی از شهروندان طی تخریب ملک شهرداری در منطقه 18 صورت گرفت و رسانه‌های زیادی به آن پرداختند اما شاهد بودیم که اطلاع‌رسانی در مورد خبر فوت آتنا محمدی به‌گونه‌ای دیگر بود.

امانی بیان کرد: در گذشته بیان می‌شد که زنها را چه به درس خواندن؟ و چرا درس می‌خوانند و بهتر است بروند شوهر کنند، حالا نیز به‌نحوه دیگری این زنان را می‌خواهند مهجور کنند و می‌گویند ورزش را چه می‌خواهند و زن را چه به ورزش.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اتفاق دیگری که صورت گرفت برخورد با متین معززی دختر دوچرخه‌سوار بود که در این زمینه نیز سؤالات بسیاری مطرح است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت: با این شرایط بد اقتصادی که آستر جیب همه درآمده، آستر جیب مردان که وضعیت بدتری دارد و مردان حتی عرضه اداره خانه‌های خود را هم ندارند پس بهتر است قدری به زنان جامعه اهمیت بیشتری داده شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار8بهمن 96،کد خبر: 1635988، www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین