پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
روستای محروم جمّی از توابع شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی٬ سال‌ها است با مشکل بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند.

شعار سال: روستای محروم جمّی از توابع شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی( در جاده بجنورد به روستای اسفیدان٬ سال‌ها است با مشکل بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند. این روستا در دهستان باباامان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۷، جمعیت آن ۳۰۰۰ نفر (حدود ۶۰۰خانوار) بوده‌است.

مردم روستای جمی در

تنها آب شرب روستا٬ از چشمه‌ای در کوه‌های روستا و از طریق لوله به دو تانکر منتقل می‌شود و ساکنان این روستا برای تامین آب باید در صف بایستندمقدار آب لوله‌ها بسیار کم بوده و اهالی٬ بعد از منتظر ماندن در صف هم با خالی شدن آب تانکرها مواجه می‌شوند. این چشمه هم همیشه جوابگو نیست و در فصل تابستان مردم برای آوردن آب باید به روستای چناران شهر که در پنج کیلومتری آن‌ها است٬ بروند. این روستا بیش از 397 خانوار داشته و جمعیتی بالغ بر 1700 نفر دارد.

 
 
 
 
 
 
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ ۸ بهمن ۹۶، کد مطلب: ۱۶۴۰۰۰۲: www.tasnimnews.com / سایر منابع .

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمی لیکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
0
جمی روستایی است که بی ابی حقش است، کردهایی که ادعای مهمانوازی می کنندولی نوده اجازه حفرچاه نداد، ومردمی که جرات حرف زدن ندارند، اب می خاهندچکارکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین