پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان با اشاره به راه‌اندازی تاسیسات آب شیرین‌کن گفت: ۲۱ هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز در شهرهای کنگان، سیراف و بنک توزیع که ۶۰ درصد نیاز آبی شهر کنگان از آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود.

شعار سال: مجید آقابزاز صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح آب‌شیرین‌کن کنگان نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین بخشی از آب آشامیدنی مشترکان سه شهر کنگان دارد اظهار داشت: اکنون در شبانه‌روز 10 هزار متر مکعب از این آب‌شیرین‌کن آب آشامیدنی تولید که در شبکه آبرسانی منتقل می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه قیمت هر متر مکعب آب تولیدی از تاسیسات آب شیرین‌کن 6500 تومان است خاطر نشان کرد: هر متر مکعب آب این مجموعه به قیمت 300 تومان در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد که تفاوت قیمت فروش و خرید با یارانه دولتی تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان تصریح کرد: شهرهای کنگان، سیراف و بنک در شبانه‌روز به 30 هزار متر مکعب آب نیاز دارند ولی اکنون روزانه 21 هزار مترمکعب در این شهرها توزیع می شود .

وی افزود : هم اکنون طرح آب شیرین کن کنگان وارد مدار است که روزانه 10 هزار متر مکعب آب تولید و 60 درصد از نیاز مشترکان این شهر را تامین می‌ کند.

آقابزاز تعداد مشترکان آب در سه شهر کنگان، بنک و سیراف را 27 هزار و 500 مشترک دانست و با اشاره به اجرای طرح توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی افزود: امسال تاکنون هفت کیلومتر عملیات توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی در شهرهای کنگان، بنک و سیراف انجام شده که چهار کیلومتر آن مشارکتی بوده است.

وی، از نوسازی انشعابات فرسوده آب کنگان خبرداد و بیان کرد: در 10 ماه امسال ضمن نوسازی 48 انشعاب فرسوده آب، خط انتقال بین دو مخزن ذخیره 10 هزار متر مکعبی در حال اجرا است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان با اشاره به پیشرفت 60 درصدی خط انتقال بین دو مخزن 10 هزار مترمکعبی کنگان بیان کرد: این خط انتقال دارای سه هزار و 800 متر طول است که تاکنون 1100 متر آن تکمیل و 1500 متر خاکبرداری و در دست اجرا است .

آقابزاز با اشاره به واگذاری 827 فقره انشعاب آب در کنگان، سیراف و بنک گفت: رفع اتفاقات شبکه توزیع و انشعابات، کلرسنجی شبکه آب و نمونه‌برداری و انجام آزمایش میکروبیولوژی از دیگر برنامه‌های شرکت آبفای کنگان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 بهمن 96، کد مطلب: 1640176: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصباح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
روی چنین طرح هایی باید بیشتر سرمایه گذاری شه بنظرم ، تامین آب شرب از نیاز های اساسی مردمه
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
کاش مردم بدونن این آب شیرین با چه هزینه هایی دستشون میرسه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین