پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: کمک رسانی به مناطق زلزله زده کوهبنان بلافاصله انجام شده است و مشکلی در اسکان موقت مردم نداریم.

شعار سال: علی‌اکبر سلطانی‌نژادمدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به زلزله کوهبنان گفت : این زلزله هیچ خسارت جانی نداشت.

وی افزود: تعدادی از خانه‌های خشتی و گلی در روستای جور و شهر کوهبنان تخریب شدند که البته کسی در این خانه ها ساکن نبوده است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: کار آوار‌برداری در مناطق زلزله زده بلافاصله آغاز شده است و برای اسکان موقت مردم تامین منابع شده و به دنبال خرید کانکس و ساخت در محل هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: حدود 300 خانه‌ای که در شهر و روستا تخریب شدند که کانکس تحویل داده شده و بعضی از مردم یا خودشان اقدام به تهیه کانکس کردند و یا توسط خیرین به آنها کانکس تحویل داده شده است.

سلطانی‌نژاد تاکید کرد: به اظهارات منتشر شده در فضای مجازی در مورد وضعیت مردم در مناطق زلزله‌زده کوهبنان توجهی نکنید و هیچ مشکلی در اسکان موقت مردم در منطقه زلزله‌زده کوهبنان نداریم.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: تمام خانه‌هایی که مشکل داشتند، ساماندهی شدند و تاکنون 400 نفر برای دریافت وام بازسازی با بانک انعقاد قرارداد کردند.

وی با اشاره به اینکه بعضی خانه‌ها نیازمند مقاوم‌سازی هستند اما در حال حاضر قابل استفاده‌اند گفت: آواربرداری این خانه‌ها آرام انجام می‌شود و این کار را گذاشتیم که از سرمای زمستان عبور کنیم و در این فاصله کارهای اداری مردم انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 8 بهمن 96، کد مطلب: 6416263: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
به لطه ارسال کمک مردم و همت مسئولین واقعا این درد هرچقدر هم کمتر حس بشه جای شکر داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین