پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه ۳۴۶ هزار و ۷۰۵ نفر از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

شعارسال: مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه ۳۴۶ هزار و ۷۰۵ نفر از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

منطقه ایلام، «نورالدین رحیمی» در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه بیمه سلامت همگانی در این استان 11 هزار و 506 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، اظهار کرد: جامعه ی ما بدون کمک رسانه‌ها به پویایی نخواهد رسید و اصحاب رسانه می‌توانند به بهترین وجه ممکن موضوع سلامت را مورد بررسی قرار دهند و برای ترویج این امر مهم فرهنگسازی کنند.

وی در بخش دیگر این نشست با بیان اینکه 76 درصد جامعه تحت پوشش بیمه سلامت به صورت رایگان هستند، افزود: سرانه مراجعه بیمه شدگان در بخش کارکنان دولت در این استان 15 بار در سال است که 4 تا 5 برابر بیش از سایر استان‌ها مراجعه ثبت شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه صندوق سایر اقشار بیمه سلامت در استان ایلام 26 هزار و 133 نفر را تحت پوشش خود قرار داده است، اظهار کرد: در استان ایلام 431 نفر بیمار خاص تحت پوشش خدمات بیمه سلامت وجود دارد که خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام با اشاره به اهمیت توانمندسازی در حوزه سلامت، ادامه داد: مطالبات داروخانه‌های استان تا اول آبان‌ماه ٩۶ پرداخت شده است، گفت: مطالبات پزشکان تا تیرماه ٩۶ پرداخت شده و ٢٩ میلیارد تومان به پرداخت مطالبات بخش بهداشت و درمان و داروخانه ها و پزشکان اختصاص یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان ایلام جزء استان‌های برتر کشور در حوزه پرداخت مطالبات بیمه‌ای است، تصریح کرد: سرانه مراجعه به پزشک و بیمارستان در استان ایلام ۵ بار در ماه بیشتر از میزان کشوری بوده و به صورت میانگین هر ایلامی در ماه ١۵ بار به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه می کند .

رحیمی بیمه رایگان روستاییان و عشایر را خدمتی بزرگ از طرف بیمه سلامت عنوان کرد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت جامعه روستائیان و عشایر هزینه شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 46183، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
اینکه این جمعیت بیمه سلامت شدن خبر خوبیه ها ولی بدهکار شدن بیمه سلامت که اخیرا اتفاق افتاده همچین خوب به نظر نمیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین