پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۰۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: قصد داریم به منظور تقویت آموزش در دانشکده پرستاری اهواز، تعداد اعضای هیئت علمی آن را افزایش دهیم.

شعارسال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: قصد داریم به منظور تقویت آموزش در دانشکده پرستاری اهواز، تعداد اعضای هیئت علمی آن را افزایش دهیم.

ایرج نظری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: روز ولادت حضرت زینب (س) به درستی به عنوان روز ملی پرستار تعیین شده است؛ امیدوارم با برنامه ریزی در سطح کشور بر تعداد پرستاران افزوده شود تا کمبودهای نفری این قشر را برطرف کنند.

وی با اشاره به تعویق افتادن جشن به علت شرایط جوی افزود: بسیاری از مسئولانی که برای این جشن دعوت شده بودند دیگر امکان حضور در تاریخ بعدی یعنی امروز را نداشتند.

نظری تصریح کرد: در این دوره به منظور تقویت بحث آموزش گروه پرستاری (دانشکده پرستاری) تعداد اعضای هیئت علمی این دانشکده را افزایش دهیم؛ برای جذب افراد واجد شرایط عضویت در هیئت علمی دانشکده پرستاری اعلام آمادگی و فراخوان آن را می دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تقدیر از فعالیت پرستاران گفت: این گروه تحت فشارهای بسیار کاری هستند و با این زحمات بسیار امیدوارم با همکاری گروه های مختلف پرستاری از حجم کاری آنها کاسته شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 4213215، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
ایشالا که افراد صالح رو هیئت علمی کنید و از پارتی بازی جلوگیری بشه
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
این افزایش تعداد هیئت علمی خبر خیلی خوبیه ولی اگه توش یکسری از رفتارای ناشایست در انتخاب و تایید اون ها صورت نگیره دیگه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین