پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: طبق آمار هر حامی خارج از کشور به‌طور متوسط روزانه ۵۰ دلار جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) هزینه می کند.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: طبق آمار هر حامی خارج از کشور به‌طور متوسط روزانه ۵۰ دلار جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) هزینه می کند.

محسن مسعودیان‌راد ، با بیان اینکه امروز موضوع محرومیت‌زدایی به عنوان یک گفتمان ملی در جامعه تبدیل شده است اظهار کرد: در طول سال جشن‌ها و برنامه‌های متعددی برای مددجویان برگزار می‌شود و آخرین آن جشن والی مهر بود که برای اولین بار در کشور و با حضور حامیان ۱۸ کشور دنیا در مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه مأموریتی که در بند ۱۱ ماده ۶ اساسنامه کمیته امداد امام خمینی(ره) آمده در بحث ارتباط با حامیان و خیران خارج از کشور در جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش این نهاد انقلابی بوده است افزود: تعداد زیادی حامی خارج از کشور داریم که با دید و سیاست‌های مختلف و فارغ از نگاه‌ها، رنگ‌ها و جناح‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و در جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی تصریح کرد: هرحامی یک تا هزار یتیم را تحت پوشش دارد و کمیته امداد امام خمینی(ره) هم در حد توان با حمایت خیران نیک‌اندیش از ایتام و مددجویان تحت پوشش این نهاد انقلابی حمایت می‌کند و با وجود فشارها و تحریم‌ها در جهت حفظ عزت و کرامت همنوع تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت ایرانیان خارج از کشور بسیار بالا است تاکید کرد: به‌طور متوسط هر حامی خارج از کشور روزانه ۵۰ دلار در جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک می‌کند که ماهانه بالغ بر ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌شود و مجموع این حمایت‌ها رقم بسیار بالایی می‌شود که می‌تواند دردهای بسیار زیادی را درمان کند.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه اصل فعالیت نهاد مردمی و انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر مردم‌نهاد بودن این مجموعه بوده است گفت: هر خیر یک نیت دارد و با حمایت تمامی خیران ‌نیک‌اندیش تمامی نیات صادقانه محقق می‌شود و کمیته امداد امام خمینی(ره) از ۴.۵ میلیون نفر و بالغ بر ۴ هزار خانوار به‌صورت موردی و مستمر حمایت می‌کند و مسئولان هم باید همچون این نهاد انقلابی در جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش این مجموعه به‌طور جد پای کار بیایند.

وی افزود: بالغ بر ۴۳ سرفصل در برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح‌های اکرام، ایتام، محسنین، تحصیل، ازدواج، اشتغال، مسکن، امداد و درمان و غیره اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای اصلی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه مسکن بوده که در قالب رهن، اجاره، خرید و ترمیم و نوسازی بنای قدیمی و فرسوده بوده است ابراز کرد: در سال ۹۶ زلزله‌های مشهد، سرخس، فریمان، تربت‌جام، نیشابور و همچنین سیل‌های درگز، کلات، چناران و تایباد را داشتیم و برنامه‌های ویژه‌ای در امر یاری‌رسانی مددجویان زلزله‌زده و سیل‌‍‌زده اجرا شد و اقدامات گسترده‌ای را با همکاری زلزله‌زدگان و سیل‌‍‌زدگان مددجو در جهت بازسازی و نوسازی منازل مسکونی و طویله‌های دامی‌ آسیب‌دیده داشتیم که طرح‌های آن با مشارکت مجموعه‌های ذی‌ربط اجرا شد و قبل از فصل سرما هم به پایان رسید، همچنین لوازم نوی منازل مددجویان زلزله‌زده و سیل‌‍‌زده را هم با حمایت خیران‌نیک‌اندیش تامین کردیم.

وی گفت: ظرفیت عظیمی در میان حامیان خارج از کشور که همه آن‌ها ایرانی‌های مقیم هستند وجود دارد و در همان جلسه حمایت بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومانی جهت کمک به مددجویان سیل‌زده و زلزله‌زده خراسان رضوی صورت پذیرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 4213234، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United States
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
بازم دمشون گرم و سرشون خوش باد
دارن از مردمشون حمایت میکنن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین