پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مدیرکل فرودگاه های کرمان با اشاره به تاخیر پرواز کرمان-اصفهان گفت: خلبان بعد از بلند شدن از روی باند متوجه علامت هشدار مبنی بر نقص فنی شد و در فرودگاه مبدا فرود آمد.

شعارسال: مدیرکل فرودگاه های کرمان با اشاره به تاخیر پرواز کرمان-اصفهان گفت: خلبان بعد از بلند شدن از روی باند متوجه علامت هشدار مبنی بر نقص فنی شد و در فرودگاه مبدا فرود آمد.

علی قاسم زاده در خصوص تاخیر پرواز کرمان - اصفهان اظهار داشت: این پرواز ساعت هشت صبح به مقصد اصفهان پرواز داشت که مجددا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با یک ساعت و ۳۰ دقیقه تاخیر فرودگاه بین المللی را به مقصد اصفهان ترک کرد.

وی افزود: خلبان بعد از بلند شدن هواپیما از روی باند بلافاصله در سیستم متوجه علامت هشدار دهنده مبنی بر نقص فنی می شود.

قاسم زاده بیان داشت: پس از مشاهده این علامت خلبان طبق دستورالعمل ها برای اطمینان دوباره به فرودگاه کرمان بازگشت و در فرودگاه مبدا نشست.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان تصریح کرد: پس از بررسی های فنی هیچگونه نقص فنی در هواپیما مشاهده نشد و پرواز با یک ساعت و نیم تاخیر مجددا انجام شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 4213275، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
انقدر دیگه وضعیت هواپیماها تو ایران داغون شده که معلوم ینست کی تو ایران داره راس میگه کی دروغ میگه...من یکی که دیگه سوار نمیشم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین