پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
استاندار آذربایجان غربی گفت: در دیدار با وزیر نیرو تصمیات بسیار خوبی برای حل مسائل و مشکلات حوزه نیرو برای استان گرفته شد.

شعارسال: استاندار آذربایجان غربی گفت: در دیدار با وزیر نیرو تصمیات بسیار خوبی برای حل مسائل و مشکلات حوزه نیرو برای استان گرفته شد.

محمد مهدی شهریاری در این دیدارضمن تشریح آخرین وضعیت آب شهری،آب روستایی ،برق رسانی و همچنین آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و روند اجرای طرح‌های احیای این دریاچه،خواستار توجه جدی و ویژه وزارت نیرو و تسریع در روند تخصیص اعتبارات این بخش به استان شد.

بررسی موضوعات و طرح‌های مربوط به احیای دریاچه ارومیه و پییگیریهای امور مربوط به مسایل ومشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی، توسعه زیرساخت های مربوط به خطوط انتقال و زیر ساختهای توزیع نیروی برق استان و تامین اعتبارات مناسب جهت ساماندهی رودخانه ها و تخصیص آب مورد نیاز صنعت از جمله موارد مطرح شده در این دیدار بود .

استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت : خوشبختانه در دیدار با وزیر نیرو تصمیات بسیار خوبی برای حل مسائل و مشکلات حوزه نیرو برای استان گرفته شد و در این دیدار آقای اردکانیان وزیر محترم نیرو نیز دستورات لازم را برای درخواست های استان صادر کرد که مسئولان ادارات کل مربوطه جهت عملی شدن دستورات وزیر محترم باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 588179، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین