پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
عضو شورای شهر رشت با انتقاد از دستورالعمل هزینه کرد مواد ۱۶ و ۱۷ گفت: دستورالعمل کمک به افراد منبعی برای سوء استفاده برخی شده که حتی نیازمند هم نیستند و ۸۰ درصد ملاقات عمومی های من درخواست کمک مالی است.
شعارسال: عضو شورای شهر رشت با انتقاد از دستورالعمل هزینه کرد مواد ۱۶ و ۱۷ گفت: دستورالعمل کمک به افراد منبعی برای سوء استفاده برخی شده که حتی نیازمند هم نیستند و ۸۰ درصد ملاقات عمومی های من درخواست کمک مالی است.

اسماعیل حاجی‌پور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت در جلسه اعضای این شورا اظهار داشت: اوضاع شهر و شهرداری را همه به خوبی می‌دانیم و بی انصافی است که خارج از توان شهردار از وی بخواهیم اما با کمی درایت می توان اقداماتی را انجام داد.

وی به بازدید‌های میدانی خود اشاره کرد و افزود: جمع آوری زباله‌های حاشیه رودخانه‌ها به کمک سازمان‌های مردم نهاد کار سختی نیست.

حاجی پور با بیان اینکه بازگشایی میدان نیروی دریایی به سمت سپاه کار خیلی سختی نیست گفت: با اتصال این خیابان، ترافیک محدوده نیروی دریایی به سمت دادگستری کاهش می یابد.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت همچنین از تلاش‌های شهردار بابت خرید اتوبوس‌های جدید تقدیر کرد و گفت: نصرتی کار بلد است اما نمی دانم برای انجام این کارها چقدر فرصت نیاز دارد. اعضای شورا چون آگاهی بیشتری نسبت به شهر دارند، می توانند طرف مشورت باشند. بهترین مشاوران اعضای شورا هستند زیرا آبروی ما به آبروی عملکرد شهردار وابسته است.

حاجی پور به ماه پایانی سال اشاره کرد و تاکید کرد: به فکر وضعیت آسفالت شهر باشید. وضعیت معابر شهر بسیار نامطلوب است. باید به فکر زیبایی و سیما و منظر شهری هم بود و انتظار داریم با توجه به ورود مسافر در ایام عید، آبروی شهر حفظ شود.

عضو شورا همچنین گفت: مطالبی که به عنوان تذکر از سوی اعضای شورا مطرح می شود، حق ماست که از هیات رئیسه پیگیر دریافت پاسخ باشیم. وقتی تذکری به شهردار ارایه می شود، شهردار وظیفه دارد پاسخ دهد وگرنه مجبوریم کتبا اعلام کنیم.

با این حال اسماعیل حاجی پور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به لایحه دستور العمل هزینه کرد مواد ۱۶ و ۱۷ که در خصوص کمک های مالی به افراد و سازمان های مردم نهاد و هیات های مذهبی گفت: این مواد منبعی برای سوء استفاده برخی شده که حتی نیازمند هم نیستند. ۸۰ درصد ملاقات عمومی‌های بنده درخواست کمک مالی است. پیشنهاد بنده این است که اعتبار این مواد، صرف هزینه کرد های بزرگتری شود و به عنوان نمونه برای یک نیازمند یک سرپناه ساخت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 588222، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین