پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۸۰طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد.

شعارسال: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۸۰طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مجید نظری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه ۲۸۰ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: این تعداد طرح با بیش از سه هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: از میزان کل اعتبارات این طرح ۸۰۴ میلیارد ریال اعتبار ملی، ۲۹۹ میلیارد ریال اعتبار استانی، ۳۸۸ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، ۲۶۸ میلیارد ریال تسهیلات و اعتبارات بخش خصوصی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم می شود.

* عملیات اجرایی ۵۲ طرح ملی در چهارمحال و بختیاری آغاز می شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از تعداد کل طرح های قابل افتتاح در چهارمحال و بختیاری، ۴۵ طرح در شهرستان بروجن، ۱۳ طرح در شهرستان بن، ۱۳ طرح در شهرستان سامان، ۵۵ طرح در شهرستان شهرکرد، ۳۰ طرح در شهرستان فارسان، ۴۲ طرح در شهرستان لردگان، ۳۱ طرح در کوهرنگ و ۳۱ طرح در شهرستان اردل افتتاح می شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۵۲ طرح ملی در استان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر آغاز می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این میزان طرح با اغتبار ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 4213820، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
خب کلنگ زنیا رو که کردید بریم تا سال بعد کلنگای بعدی
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
باز خوبه این دهه فجر باعث میشه که یه سری از طرح ها شروع بشه کاراشون..حالا کی تموم میشه معلوم نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین