پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۶ خانه بهداشت روستایی در راستای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

شعارسال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۶ خانه بهداشت روستایی در راستای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

قدرت اخوان اکبری ظهر امروز در نشست اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر تقویت ارتباط بین ملت و دولت و پایبندی به مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌ها و مبارزات انقلابیون کشور به ثمر نشست و رژیم طاغوتی و دیکتاتوری در کشور شکست خورد و جمهوری اسلامی ایران با تفکرات دینی و اسلامی برپا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان این‌که در عرصه خدمتگذاری به مردم در حوزه سلامت می‌بایست با در نظر گرفتن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در خدمت مردم بود، گفت: ارزش‌های اسلامی باید تثبیت و نهادینه شوند، تا نسل آینده نیز ادامه دهنده‌ راه باشند.

وی با اشاره به بنیان‌های فکری انقلاب اسلامی بیان کرد: این انقلاب صرفا نتیجه‌ مجاهدت‌ها در سال 57 نبوده است، بلکه مبارزه از نهضت مشروطه شروع شده بود و مشروط کردن قدرت و قانون اساسی از جمله رویکرد اصلی این نهضت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: انقلاب ما مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن عده‌ای با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم استکبار را خیره ساختند.

اخوان اکبری بیان کرد: در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات متعددی از طرف دانشگاه در ایام شکوهمند دهه فجر انقلاب صورت می‌گیرد که از جمله آنها دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با جانبازان، غبارروبی مزار شهدا، جشن فجر و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و حضور فعال در برنامه‌های استانی و شهرستانی است.

وی از بهره‌برداری از پروژه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 16 خانه بهداشت روستایی در راستای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 1642827 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
چقد بعضی روستاها بخاطر نداشتن خانه بهداشت روستایی مردمشون آسیب دیدن...بازم خدا خیرشون بده دارن راه اندازی میکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین