پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت کامل و لازم این وزارت خانه از تیم ملی فوتبال ایران برای حضور قدرتمند در جام جهانی فوتبال روسیه 2018 ،گفت: فدراسیون فوتبال بودجه امسال خود را کامل دریافت کرده است

شعار سال : محمدرضا داورزنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره حمایت وزارت ورزش از تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال منابعی که در بودجه امسال برای آن پیش بینی شده به طور کامل دریافت کرده است و وزارت ورزش و جوانان نیز برای حضور مقتدرانه تیم ملی در جام جهانی فوتبال حمایت های لازم را انجام خواهد کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از دستاوردهای ورزشی ایران در سال های اخیر احداث و افتتاح ورزشگاه های بزرگ و کوچک در استان های مختلف کشور است و ورزش کشور به برکت نظام حتی در دورترین نقاط از سالن های ورزشی و ورزشگاه ها برخوردار شده است.
وی ادامه داد: امروز پس از ٣٩ سال شمار احداث ورزشگاه ها و سالن های ورزشی روند رو به رشدی داشته است و امروز بیشتر در بخش تجهیزات باید تلاش خود را افزایش دهیم.
معاون وزیر ورز ش و جوانان گفت: موفقیقت های ورزشی ایران در پس از انقلاب با قبل آن قابل قیاس نیست زیرا امروز ورزشکاران در عرصه های آسیایی و جهانی با کسب مدال های های مختلف حرفی برای گفتن دارند.
داورزنی افزود: ورزشکاران در این سال ها در رشته های مختلف در رقابت های جهانی و آسیایی به روی سکو رفتند، هر چند امکانات مطلوب نیست اما تلاش می کنیم با افزایش انگیزه برای بخش خصوصی زیر ساخت های بهتری را فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: همچنین تلاش می کنیم تا دسترسی مردم را برای ورزش در بخش عمومی و قهرمانی فراهم کنیم.
معاون وزیر ورزش افزود: در بخش ورزش زنان هم اقدامات خوبی در این سال ها فراهم شده است که یک بانوی ١٨ساله در بازی های المپیک ٢٠١٦ روی سکو برود و برای ایران افتخار آفرینی کند.
داورزنی ادامه داد: صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ٢٠١٨ نمونه ای از موفقیت های ایران در عرصه ورزش است. به عنوان نمونه والیبال ایران هم توانسته در جهان و آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد و این موفقیت ها در شرایطی فراهم شده که در تنگناها قرار داشتیم ما اکنون به دنبال بهترین ها در ورزش هستیم.
وی اضافه کرد: باید با برطرف کردن نقاط ضعف، وضعیت ورزش کشور را ارتقا دهیم تا نسل آینده از دستاوردهای آن استفاده کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در مجموع دو هزار و ٢٢٠ برنامه در سطح ملی و بین المللی در حوزه ورزشی در ایام دهه فجر برگزار می شود.
داورزنی درباره آخرین وضعیت میزبانی ایران در رقابت های باشگاه های آسیا افزود: برای همه حساسیت وجود دارد تا حقی در میدان های دیپلماتیک از ایران ضایع نشود در نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوب شده تا این دیدارها به طور رفت و برگشت انجام شود.
وی ادامه داد: البته پیش از این مسئولانی از کمیته امنیت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید و تهیه گزارش به ایران آمدند که ما نیز منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم که مشکل میزبانی حل شود ما به دنبال حقمان هستیم باید این دیدار به میزبانی کشورمان برگزار شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: درخواست فدراسیون فوتبال هم همین است و ما در کنار فدراسیون و باشگاه ها هستیم و از تصمیم آنها حمایت می کنیم در خواست باشگاه از ای اف سی و فیفا این است که ایران از نظر میزبانی مشکلی ندارد و این حق کشورمان است.
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره احضار مهدی طارمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: ما در امور داخلی باشگاه ها دخالت نمی کنیم طبیعی است که کمیته اخلاق باید این موضوع را بررسی کند تا اگر تخلفی صورت گرفته باشد برخورد کند.
داورزنی افزود: امیدواریم کمیته انضباطی با متخلف برخورد کند، مهدی طارمی که با انتقال موقت به تیم ریز اسپور ترکیه و برگشت غیرحرفه ای اش به پرسپولیس باعث شکایت این باشگاه ترکیه ای و صدور حکم فیفا شده بود، از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.
وی درباره آخرین تصمیات ستاد عالی بازی ها در اعزام کاروان ایران به جاکارتا گفت: جلساتی در این باره با حضور فدراسیون ها برگزار شده که چه تیم هایی اعزام شوند. با همکاری کمیته ملی المپیک تلاش می کنیم کاروانی را اعزام کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم و هدف اعزام کاروان کیفی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در باره حضور ورزشکاران و تعداد رشته ها از هفته آینده در ستاد عالی بازی ها بحث و تصمیم گیری و تا پایان سال ترکیب کاروان ایران در بازی های آسیایی مشخص می شود.
داورزنی درباره خزانه داری رئیس فدراسیون گلف در ترکیب جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: خزانه داری شغل محسوب می شود و بر این اساس در سه روز آینده سرپرست فدراسیون گلف معرفی می شود همچنین سرپرست فدراسیون تیر و کمان هم به زودی منصوب می شود.
وی در باره اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک گفت: امروز نشستی در این باره برگزار می شود البته اساسنامه های هر دو کمیته در دولت در دست بررسی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به زودی اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک نهایی می شود و احتمالا جمع بندی نهایی امروز حاصل می شود و سپس اساسنامه کمیته ملی المپیک هم به تصویب خواهد رسید
وی درباره فراهم کردن امکانات سالن تمرینی برای تیم ملی کاراته گفت: تلاش کردیم تا در مجموعه ورزشی آزادی اردویی را برای تمرینات آنها تخصیص دهیم، اما کاراته به دنبال محل دائمی برای تمرینات خود است که با توجه به تغییراتی که در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایجاد شد امیدواریم بتوانیم محلی را برای تمرینات آنها اختصاص دهیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره قرارداد مربی خارجی تیم ملی والیبال گفت: نوع قراردادها با مربیان خارجی متفاوت است در ایران نوع قرارداد کلی است و مربی باید در اختیار تیم باشد مگر در شرایطی که تیم در حالت استراحت به سر می برد می تواند مربی به امور خود برسد.
داورزنی درباره افزایش سطح تعاملات وزارت ورزش و جوانان با سایر کشورها در بخش همکاری های ورزشی گفت: این وزارتخانه تلاش می کند تا سطح همکاری های ورزشی خود را با دیگر کشورها ارتقا دهد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی از سوی کمیته فنی بوده است و موفقیت های کشتی در بازی های آسیایی و المپیک آینده در این رشته بسیار مهم است ما هم به انتخاب این کمیته احترام می گذاریم.
داورزنی درباره تعلیق کشتی ایران افزود: هر بحثی که شرایط ما را در عرصه بین المللی دچار مشکل می کند باید با حساسیت دنبال شود این موضوع در حال پیگیری است و ما اجازه نمی دهیم حقی از ایران ضایع شود.
وی در باره حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: اکنون در کشورمان در خیلی از رشته ها که زنان حضور دارند و برای تماشا به ورزشگاه ها می روند و تلاش داریم شرایط حضور زنان در برخی رشته ها و ورزشگاه ها هم را فراهم کنیم و این موضوع باید در فضایی آرام دنبال شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان بار دیگر تاکید کرد: باشگاه‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست دارند تا تصمیماتی که در ماه های اخیر در هیات رئیسه ای اف سی گرفته شده است، اجرایی شود و با اعلام گزارش ناظران، همه کشورها بدانند ایران برای میزبانی مشکل ندارد.
داورزنی یاد آور شد: ایران تاکنون رشته های ورزشی زیادی را میزبانی کرده است بدون آنکه مشکلی برای مهمانان پیش بیاید، حتی تیم ملی کشتی آمریکا چندین بار بدون اینکه خطری تهدیدش کند برای حضور در رقابت ها به ایران سفر کرده است.
وی گفت: اما در این میان دعوای قطر و عربستان هم وجود دارد. ای اف سی می گوید بازی‌ها در زمین قطر خواهد بود، حال عربستان چه تصمیمی می‌گیرد مشخص نیست.
داورزنی اظهار امیدواری کرد: سفر 'اینفانتینو'، رئیس فیفا به تهران باعث شود تا وی با مشاهدات خود درک درستی از شرایط کشورمان پیدا کند.
داورزنی درباره مسئولیت‌های مختلف خود در عرصه بین‌المللی در رشته والیبال گفت: در پست های نایب‌ رئیسی در آسیا، ریاست منطقه مرکزی آسیا، عضویت درهیات رئیسه فدراسیون جهانی و کمیته مالی فدراسیون جهانی حضور دارم و تلاش می کنم با استفاده از این ظرفیت در کنار رئیس فدراسیون با حمایت های لازم والیبال به مسیر خود ادامه دهد.
معاون وزیر ورزش درباره جانشین علی‌اکبر طاهری در ترکیب هیأت مدیره پرسپولیس توضیح داد: این موضوع در حیطه مسئولیت کاری این معاونت نیست، انتخاب فرد و هیأت مدیره با شخص وزیر است.
داورزنی درباره اختصاص بودجه ویژه‌ 10 میلیاردی برای ورزش افزود: وزارت ورزش و جوانان به دنبال این است تا با تخصیص این اعتبار بتواند در جهت اجرای برنامه‌ها و کمپ‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.
وی در پاسخ به سوالی که اگر کارلوس کی‌روش بخواهد با یک تیم بزرگ دیدار تدارکاتی داشته باشد، وزارت ورزش چه خواهد کرد، افزود: در این باره فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد و وزارت ورزش هم در کنار فدراسیون است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری درباره مرخصی طولانی‌ مدت ایگورکولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال توضیح داد: باید ببینیم ما از مربی خارجی چه چیزی می‌خواهیم و چه شرایطی فراهم است اکنون در قراردادی که با کولاکوویچ داریم، وی به طور کامل در اختیار تیم است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 10بهمن 96، کد خبر:82813592، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این همههه نهاد مهم دارن میگن بودجه به صورت کامل واریز نمیشه بعد واقعا فوتبال اونقدر مهمه که باید بودجش کامل پرداخت بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین