پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
پرونده‌ای اخیرا در دستگاه‌های نظارتی به جریان افتاده که از پرداخت رشوه یک میلیارد تومانی برای خرید و فروش محموله‌های نفتی حکایت دارد و در این رابطه دو نفر دستگیر و روانه زندان اوین شده‌اند.

شعار سال: هفته گذشته خبری با عنوان بازداشت دو نفر از کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت به اتهام ارتشا در برخی از رسانه‌ها منتشر شد.

پیگیری از ماجرای این پرونده حاکی است، ظاهرا این دو فرد بازداشت شده از سال‌ها قبل با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند، به طوری که یک نفر از آن‌ها در مجموعه صنعت نفت و دیگری در یک شرکت داخلی که نفت و فرآورده‌های نفتی خریداری می‌کرده، مشغول به کار بوده است.

ظاهرا در طول سال‌های متمادی این کار به عنوان حق‌الزحمه انجام شده است و رقم رشوه‌ای که اکنون به خاطر آن روانه بازداشتگاه اوین شده‌اند، حدود یک میلیارد تومان است.

در حال حاضر نهاد‌های نظارتی مشغول بررسی پرونده این دو نفر هستند و با این شرایط ظاهرا رقم اعلام شده در این خبر رقم اولیه است.

نکته مهمی که باید گفت، این همکاری از گذشته بین این دو نفر وجود داشته و ظاهرا همکاری سازمان یافته تلقی نمی‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 7 بهمن 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
تو زمینه نفتی هر چی به گذشته ها میریم فساد های بیشتری میبینیم ولی اینکه اینا الان واضح بیان میشه از برکات فضای مجازیه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین