پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شيروان گفت: خوش بدرقه‌ای شرط اول استقبال از مسافرین نورزی در سال 97 است.

شعار سال: یونس روحانی در نشست ستاد تسهیلات خدمات نوروزی 97 شهرستان شیروان گفت: بایستی برای مسافران نوروزی خوش‌استقبال و خوش بدرقه باشیم تا بتوانیم زمینه خدمات‌رسانی بهتر و فضای شاد و زیبایی را برای زائرین و مسافران عزیز مهیا کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان در ادامه بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی به نحو احسن انجام دهند و شرایطی را برای آنان فراهم سازند که اولا در شأن این شهرستان باشد و ثانیا میهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوب این شهرستان را ترک کنند.

وی به اسکان، رفاه، بازدید از اماکن مذهبی تاریخی، پذیرایی و مسائل مرتبط با موضوعات ترافیکى که منجر به آسایش خاطر مسافرین نوروزی می‌شود تأکید ویژه‌ای کرد.

روحانی عبور و اسکان مسافران نوروزی را فرصت مناسبی جهت معرفی فرهنگ، هنر و توانمندی‌های شهرستان شیروان به هم‌وطنان دانست و گفت: اعضای ستاد در این خصوص بایستی بیشتر تلاش کنند و کلیه مساجد بین‌راهی باید برای اسکان و انجام فرایض دینی مسافران آماده باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان افزود: برقراری نظم و امنیت در جاده‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان شیروان از عمده‌ترین برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی سال جاری است.

وی در پایان‌بر آمادگی شهرستان شیروان در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و هم‌چنین زیباسازی شهر، رعایت بهداشت و نظارت بر بازار و اصناف تأکید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 10بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۰۰۰۰۹۶۹، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United States
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
من که حتما برنامه دارم برای عید بیام این شهر انقدر قشنگ و خالصه که برای ما مردم شهری جاذبه های خیلی زیادی داره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین