پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از گسترش طرح‌های اشتغال در منطقه راز و جرگلان این استان خبر داد.

شعار سال: عباس اهرابی در دیدار با مشاور استاندار در امور اهل سنت با اشاره به ظرفیت‌های موجود شهرستان راز و جرگلان در بخش گسترش اشتغال گفت: مشارکت برادران اهل تسنن با این نهاد در این منطقه می‌تواند پویایی و همچنین بستر مناسب برای ظهور استعدادها در جهت توسعه طرح‌های اشتغال بومی منطقه را فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی مشارکت فعال و همه‌جانبه در مسیر رشد و بالندگی استان را معطوف همکاری بین شیعه و سنی دانست وبیان کرد: امروز منابع طبیعی عظیمی در این منطقه وجود دارد که می‌تواند بستر مناسب اشتغال مددجویان کمیته امداد شهرستان راز و جرگلان را فراهم کند.

وی همچنین به گسترش اشتغال بومی و محلی این شهرستان درزمینهٔ طرح‌های نوغانداری، صنایع‌دستی، پرورش اسب اصیل ترکمن، تولید ابریشم و گیاهان دارویی تأکید کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با استفاده از منابع علمی و روش‌های جدید از منابع این شهرستان برای ایجاد اشتغال پایدار مددجویان بهره‌برداری مناسب را می‌کند.

اهرابی در ادامه از توجه اهل سنت نسبت به مقوله زکات تقدیر کرد و گفت: امروز به برکت همکاری عزیزان اهل تسنن شاهد پرداخت زکات قابل‌توجهی در این منطقه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در ادامه به واگذاری صندوق‌های صدقه به هیئت‌امنای مساجد و همچنین مراکز نیکوکاری شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد و گفت: این اقدام برای جلب اعتماد عمومی و همچنین هزینه کرد صدقات در جهت نیازهای همان منطقه انجام می‌شود.

گلدی آخوند کمالی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی نسبت به برادران دینی خود از برکات فعالیت‌های این نهاد در توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی از محل منابع قرض‌الحسنه قدردانی کرد.

عالم اهل سنت منطقه راز و جرگلان همچنین در ادامه به گسترش پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش اشتغال‌زایی تأکید کرد و ادامه داد: گسترش قرض‌الحسنه می‌تواند پایه‌های سلامت جامعه را محکم کند.

وی در ادامه ضمن گلایه از سودهای بانکی و مشقت‌های پیش‌آمده برای مردم گفت: نرخ بالای سود بانکی مانعی مهم برای رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال شده است و امروز مردم از سیستم ربوی بانک‌ها در سختی هستند.

آخوند کمالی بر اصلاح نظام بانکی و استفاده از بانکداری اسلامی تأکید کرد و افزود: امروز سودهای بانکی چالش‌های بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است به‌طوری‌که وام‌های بانکی کاهش قدرت بازپرداخت تسهیلات و درنتیجه نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 10بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۱۰۰۰۰۲۸۱، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
United States
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
همینطور که گفته شد سود بالای وامها مانع بزرگی برای تشکیل و به سودرسی اقتصاد های محلی هست که باید برطرف بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین