پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کل کشور از مخالفت مجلس با انتقال آب دریای خزر و همه تالاب‌ها به فلات مرکزی ایران ازجمله سمنان خبر داد.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مخالفت مجلس با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران اظهار کرد: دولت ردیفی را به مجلس آورده بود که در پی آن آب خزر به استان سمنان و دشت مرکزی منتقل می‌شد.

وی افزود: انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران ازجمله سمنان خطری بسیار بزرگی برای دریای شمال ایران بود که مورد تهدید قرارگرفته بود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کل کشور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای با برداشت و انتقال آب از دریاچه‌های بسته به‌ویژه خزر، تالاب‌ها و سایر زیستگاه‌های حساس کشور مخالفت کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه ششم ماده 45 این لایحه درباره مسئله آب خزر، هرگونه برداشت و انتقال آب از دریاچه‌های بسته به‌ویژه خزر، تالاب‌ها و سایر زیستگاه‌های حساس کشور برای تأمین آب شرب در شرایط بحران دائمی را از متن برنامه ششم حذف کرد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با 129 رأی موافق، 65 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 218 نماینده حاضر با انتقال آب از خزر و سایر دریاچه‌های بسته و تالاب‌ها مخالفت کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 9بهمن 96، کدمطلب:279076، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین