پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
بازرس انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری گفت: نمایشگاه گردشگری موجب آشنایی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان با انجمن‌ها شده و ایجاد اشتغال به ویژه برای زنان می‌کند.

شعارسال: فرشته سلیمانی فعال گردشگری و بازرس انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری در خصوص یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گفت: این نمایشگاه به دلیل جامع بودن آن، باعث ارتباط و آشنایی فعالین حوزه‌های مختلف با یکدیگر و در نتیجه ایجاد همکاری شده است. 

سلیمانی با اشاره به تأثیر نمایشگاه در اشتغال زنان، اظهار کرد: یکی از مهمترین راه‌های ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری است. این نمایشگاه با تبلیغات صنایع مختلف توانسته موجب آشنایی افراد فعال در این صنعت و در نتیجه جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به انجمن زنان شود که این امر خود در ایجاد اشتغال قدم بزرگی است. 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر سرمایه‌گذاران، زنانی هم که در این زمینه فعالیت نداشته‌اند، با بازدید از غرفه‌ها و شناخت انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری، درخواست انجام فعالیت در این زمینه و گذراندن دوره‌های آموزشی را داشته‌اند. 

بازرس انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: به نظر بنده نمایشگاه گردشگری موجب تعامل میان فعالین این صنعت و به علاوه جذب افراد غیرفعال شده است. از طریق این نمایشگاه، ظرفیت‌های شغلی در کشور ایجاد شده و کارآفرینان می‌توانند از آن بهره ببرند. 

سلیمانی در پایان با اشاره به فعالیت‌های انجمن زنان فعال در صنایع دستی و گردشگری گفت: این انجمن شامل تمام بانوانی که در صنعت گردشگری فعالیت دارند، از جمله رستوران‌ها، تورلیدرها، مدیران آژانس‌ها، هتلداران، خانه‌های مسافر و بوم‌گردی می‌شود. 

در این انجمن، با حمایت از زنان و سرمایه‌گذاری به ایجاد اشتغال برای بانوان پرداخته شده است.

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس˓ تاریخ انتشار: 10 بهمن 96˓ کد خبر:13961109001082 ˓ www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
گردشگری میتونه مارو از اقتصاد تمام نفتی نجات بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
این خیلی خوبه که اشتغال زایی هرچی بیشتر برای خانوم های سرزمینمون صورت بگیره ب شرط این که تو تمام زمینه ها باشه
ن.ف83
ناشناس
United States
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
باید توی کشور نمایشگاه های دائمی برای عرضه تمام صنعتگران بخش صنایع دستی ایجاد بشه اینجوری یک بازار مطمئن و بدون واسطه برای رسیدن این اثار هنری به دست مردم کشور ایجاد میشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین