پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ۳۲۱ پروژه با اعتبار دو هزار و چهارصد و پنجاه میلیارد ریال در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شوند.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ۳۲۱ پروژه با اعتبار دو هزار و چهارصد و پنجاه میلیارد ریال در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شوند.

احمد کرمی ، ضمن تشریح وضعیت پروژه‌های قابل افتتاح یا کلنگ زنی در استان ایلام در ایام الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: در مجموع 361 پروژه بااعتباری بالغ بر یازده هزار و چهارصد و پنجاه میلیارد ریال در استان ایلام افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: از مجموع 361 پروژه، 321 پروژه بااعتباری بالغ بر دوهزار و چهارصد و پنجاه میلیارد ریال توسط مسئولان استانی و شهرستانی و 40 پروژه بااعتباری بالغ‌بر نه هزار میلیارد ریال در سفر مسئولان ارشد کشور به استان افتتاح یا کلنگ زنی می گردد.

وی تاکید کرد وگفت: همان طوریکه دهه مبارک فجر دهه رویش و سرفصل دگرگونی و آغاز انقلاب اسلامی ایران در جهان بوده است ، استان ایلام نیز در دهه فجر با اجرای این طرح ها رویش و آغازی برتوسعه را شاهد است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1396، کدخبر: 1643360، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین