پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۴۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
مدیرکل ارتباطات زیرساخت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 10 ایستگاه ماکرویو و فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: فیبر نوری یکی از زیرساخت‌ها و عوامل مهم در توسعه هر استان است که هم‌اکنون بیش از 900 هزار کیلومتر فیبر نوری در استان وجود دارد.

شعارسال: مدیرکل ارتباطات زیرساخت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 10 ایستگاه ماکرویو و فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: فیبر نوری یکی از زیرساخت‌ها و عوامل مهم در توسعه هر استان است که هم‌اکنون بیش از 900 هزار کیلومتر فیبر نوری در استان وجود دارد.

مرتضی سقایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف اداره‌کل زیرساخت ارتباطات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این اداره در حوزه ارتباط، داده، سیگنال و ارتباطات فعالیت می‌کند که مدیریت و توسعه تجهیزات منصوبه در پایانه‌های فیبر نوری و ماکرویو را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه 10 ایستگاه ماکرویو و فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، عنوان کرد: فیبر نوری یکی از زیرساخت‌ها و عوامل مهم در توسعه هر استان است که هم‌اکنون بیش از 900 هزار کیلومتر فیبر نوری در استان وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود این عدد تا پایان سال به 960 کیلومتر برسد.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باتوجه به شرایط جغرافیایی استان فراهم کردن بستر فیبر نوری با مشکلاتی همراه است، اما می‌توان گفت روند رشد فیبر نوری در استان قابل قبول است.

سقایی در پایان گفت: پهنای باند ورودی چهارمحال و بختیاری 44 گیگ است که تنها 7 گیگ آن در حال بهره‌برداری است و افزایش بهره‌برداری از پهنای باند در دستور کار قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1396، کدخبر: 13961111001347، www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
باید به حایی برسیم که خانه های ما دارای فیبر نوری بشن
س.د۷۶
ناشناس
Germany
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
چرا باید ما برای راه اندازی یک تکنولوژی در کشور دیدگاه ناعدالتی داشته باشیم و یکسری از استان هارو در لیست اخر قرار بدیم؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین