پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید استارت‌آپی شده است که در مدیریت مالی صحیح و افزایش سرمایه به کاربران کمک می‌کند.

شعارسال : شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید استارت‌آپی در حوزه تدوین مسائل مالی به عموم جامعه شده است این استارت‌آپ به مردم یاد می‌دهد که چگونه دخل و خرج خود را مدیریت کنند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این استارت‌آپ، عنوان کرد: تمام مواردی‌ که زیرشاخه مدیریت مالی باشد در جریان این نرم افزار و استارت‌آپ قرار گرفته است و این نرم افزار مبانی اقتصادی و مالی را در یک چارچوب برای عموم جامعه توضیح می‌دهد.

وی درباره هدف این استارت‌آپ، گفت: هدف استارت‌آپ این است که زندگی مالی مردم را علمی‌تر و کاربردی‌تر کند تا بتوانند کارهای روزمره و هدف‌گذاری‌های مالی خود را به راحتی انجام دهند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این نرم افزار چند بخشی است، ‌تصریح کرد: بخشی از این استارت‌آپ در خصوص معرفی مقالات حوزه اقتصادی اعم از بورس، ارز، طلا و سکه و به طور کلی تمام مباحث مربوط به حوزه مالی است ومااین مقالات را به صورت خیلی ساده بازنویسی می‌کنیم که همین موضوع سبب افزایش آگاهی مردم و کاربران می‌شود.

ماشین حساب های نوینی که به کمک سرمایه شما می‌آید

وی ادامه داد: بخش دیگری از این استارت‌آپ، ماشین حساب‌هایی است که به کاربران این نرم افزار کمک‌های بسیاری را می‌کند برای مثال اگر شخصی بخواهد وامی‌ دریافت کند به کمک این ماشین حساب می‌تواند ارزیابی داشته باشد که چه مقدار از مبلغ وام را می‌تواند بازپرداخت کند همچنین به کاربر پیشنهاد می‌کنیم که چه وامی‌ برای او مناسب تر است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه چندین ماشین‌حساب دیگر هم در این استارت‌آپ وجود دارد، گفت: یکی دیگر از ماشین حساب‌های این استارت‌آپ محاسبه عیدی کارمندان است، همچنین اگر کسی به دنبال دریافت وام مسکن باشد به کمک این ماشین حساب می‌تواند متوجه شود که این وام را چگونه باید دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال توسعه این استارت‌آپ هستیم، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که در بحث سرمایه‌گذاری افراد، جهیزیه و سرمایه‌گذاری بازنشسته‌ها ورود پیدا کنیم تا به آنها بگوییم که با توجه به سرمایه‌ای که دارند راه حل‌های مناسب جهت سرمایه گذاری چیست.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه به دنبال همکاری با سازمان‌های مختلف مالی هستیم، گفت: برای اینکه افراد را با راه حل‌های استارت‌آپی آشنا کنیم، با شرکت‌های بیمه و بانک مذاکراتی‌ را داشته‌ایم.

وی یاد‌آور شد: به دنبال راه‌اندازی سرمایه‌گذاری بزرگی همانند بیت‌کوین‌ هستیم تا سرمایه‌گذاری بزرگی را در کشور راه اندازی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1396، کدخبر: 6419877، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان از سرمایه گذاری در نفت موثر تر است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین