پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
فدراسیون فوتبال قطر با میزبانی بازی تیم‌های ایرانی مقابل نمایندگان عربستان موافقت کرد.

شعارسال:فدراسیون فوتبال قطر با میزبانی بازی تیم‌های ایرانی مقابل نمایندگان عربستان موافقت کرد.

پس از اینکه بحث میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان عربستان در کشور ثالث برای سومین سال متوالی قطعی شد و کمیته اجرایی AFC اعلام کرد موضوع رای گیری اخیر این کمیته میزبانی تیم های قطری و عربستانی بوده است و ارتباطی به ایران نداشته است.

برهمین اساس فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های تراکتورسازی و استقلال، قطر را به عنوان محل میزبانی از تیم‌های عربستانی معرفی کردند.

در روزهای اخیر مذاکرات مختلفی بین فدراسیون فوتبال ایران با همتای قطری خود برای هماهنگی برگزاری دیدار استقلال- الهلال و تراکتورسازی- الاهلی در دوحه انجام شد و در نهایت شیخ حمد، رئیس فدراسیون فوتبال قطر در تماس روز گذشته اش با مهدی تاج با این موضوع موافقت کرد.

حال باید دید تیم های عربستانی که با رای کمیته اجرایی AFC رضایت دادند بازی آن ها با تیم‌های قطری در دوحه برگزار شود با اینکه برای دیدار با تیم های ایرانی هم به این کشور سفر کنند موافقت می کنند یا خیر.

درصورتی که سعودی ها حاضر نشوند برای بازی مقابل تیم های ایرانی به قطر سفر کنند AFC به این موضوع ورود و نمایندگان عربستان را مجبور می کند که در خاک قطر به مصاف استقلال و تراکتورسازی بروند چراکه عمان و ترکمنستان از قبول میزبانی تیم های ایرانی خودداری کرده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار 11بهمن 96،کدخبر: 6420773، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
ادم نمیدونه تو این شرایط باید خداروشکر کنه یا اینکه تاسف بخوره...وضعیت ورزش ایران کی درست میشه تو روابط خارجی؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین