پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از ایجاد ۳۶ هزار شغل جدید در کرمان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۰۰ شغل در سطح استان طی ۱۰ ماهه نخست امسال ایجاد شده است.

شعار سال: رضا اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با اشاره به اینکه کمیته کارگری در دهه فجر همانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی دارد، اظهار داشت : 39 برنامه در ایام الله دهه فجر از سوی کمیته کارگری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اشتغال استان به جد پیگیری شده است گفت: 36 هزار فرصت شغلی جدید در استان کرمان ایجاد می‌شود و با 38 دستگاه اجرایی برنامه‌ریزی برای آن‌ها انجام شده است.

وی از ایجاد 28 هزار و 500 شغل در سطح استان طی ده ماهه نخست امسال خبرداد و تصریح کرد: ایجاد شغل مسئله مهمی است که برای همه خانواده‌ها مهم است.

اسماعیلی افزود: تاکید کارگروه اشتغال استان راستی‌آزمایی اشتغال است تا اطلاعات درستی در اختیار مردم قرار داده شود.

وی با بیان اینکه بیش از 600 میلیارد تومان اعتبارات به استان کرمان در سال جاری تخصیص داده شده است گفت: 300 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال خانگی، خرد و کوچک تخصیص داده شده که بیش از 16 هزار شغل از 36 هزار شغل از مشاغل خانگی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خاطرنشان کرد: نمای کلی استان را برای ایجاد اشتغال ایجاد کرده‌ایم و امیدواریم همه کارها منجر به نتیجه‌ای ارزشمند شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: 460 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی در سالجاری تخصیص داده شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 بهمن 96، کد مطلب: 1642974: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
ای کاش خبرنگار ها زمانی خبر رو رسانه ای می کردن که کار تمام شده بود و مای مخاطب میخوندیم که 36هزار شغل جدید در کرمان ایجاد #شد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین