پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
رئیس سازمان پرستاری استان تهران گفت: تخصیص بودجه 1000میلیاردی سازمان پرستاری در انتظار تصمیم نمایندگان مجلس است.

شعارسال:رئیس سازمان پرستاری استان تهران گفت: تخصیص بودجه 1000میلیاردی سازمان پرستاری در انتظار تصمیم نمایندگان مجلس است.

حمید چراغی رئیس سازمان پرستاری استان تهران اظهار کرد: سازمان نظام پرستاری استان تهران حمایت حقوقی و همه جانبه ای از پرستاران شاغل در استان تهران دراد که یکی از این اقدامات پیگیری قوانین تصویب اما اجرا نشده به وسیله هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران جلسات متعددی با معاونت پرستاری وزارت بهداشت انجام شده و نتایج خوبی به دست آمده است.

اما و اگرهای اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاران

چراغی در خصوص آینده قانون تعرفه گذاری پرستاران عنوان کرد: متاسفانه با وجود موافقت اعضای کمیسیون وزارت بهداشت با بودجه هزار میلیاردی سازمان پرستاری کشور اما این مسئله در کمیسیون تلفیق مطرح نشده و ما به ناچار منتظر صحن علنی مجلس هستیم.

وی با اشاره به اینکه حجم کاری پرستاران بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزایش داشته است، تاکید کرد: با افزایش حجم کاری پرستاران بعد از اجرای طرح تحول انتظار می‌رود، پرستاران شیفت عصر در مسئله حقوق در اولویت قرار داشته باشند و قانون فوق‌العاده کاری گروه‌هایی با شیفت‌های نامتعارف کاری که مصوبه سال 95 هیئت وزیران است در همه دانشگاه‌ها و مراکز درمانی اجرا شود.

چراغی در خصوص فعالیت پرستاران در کلینیک‌های درمانی گفت: انتظار می‌رود پرستاران در مراکز خدمات جامعه سلامت به کار گرفته شوند و خوشبختانه تفاهم‌نامه‌ای با معاونت بهداشت وزارت بهداشت در این خصوص به امضاء رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار12بهمن 96،کدخبر: 6418254، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
خداکنه که مجلس این بودجه رو تخصیص بده به سازمان پرستاری! شاید از این وضعیت در بیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین