پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
استاندار گیلان بیان کرد: برای گردشگری دریایی باید پیوندی میان منطقه آزاد انزلی و تالاب انزلی ایجاد شود.

شعار سالمصطفی سالاری استاندار گیلان در همایش تجلیل از سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر استان و منطقه آزاد انزلی بر ضرورت فرهنگ کار آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: با قابلیت های منحصر به فرد گیلان و با تلاش همگان خواهیم توانست کارهای متمایز و متفاوتی را در جهت توسعه و رونق اقتصادی استان رقم بزنیم .

وی در این آیین که در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر خاطر نشان کرد: دهه فجر یادآور رشادت ملت بزرگ ایران برای آزادی ، توسعه و سربلندی ایران عزیز است .

استاندار گیلان بر ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود : جامعه به امثال شما کارآفرینان نیاز دارد .

استاندار گیلان با بیان اینکه گردشگری را باید درست تعریف کنیم افزود : چنانچه زنجیره گردشگری را به طور کامل ببینیم و از تمامی مزیت ها ، مواهب طبیعی و موقعیت استان به نحو مطلوب بهره گرفته و درست برنامه ریزی کنیم در آن صورت توسعه گردشگری ، نقش موثری را در رونق اقتصادی ،تقویت بخش کشاورزی و حفاظت از محیط زیست ایفاء خواهد کرد .

سالاری گفت : چنانچه مردم معیشت خود را در پیوند با مواهب طبیعی و محیط زیست بدانند قطعا خودشان بزرگترین حامی محیط زیست و منابع طبیعی خواهند بود

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در احداث بندر کاسپین اظهار داشت : بهره برداری از این مجتمع بندری تاثیر فراوانی در رونق صــــــادرات خواهد داشت .

استاندار گیلان خواستار برنامه ریزی تجار استان برای برای توسعه صادرات با محوریت محصولات تولیدی استان شد و افزود : چنانچه نگاه مان به بازار های بیرون باشد قطعاً موفق تر خواهیم بود.

دکتر سالاری تصریح کرد : باید در مزیت ها تمرکز داشته و تولیداتی معنادارتر ، با حاشیه سود بالاتر و پایدارتر نسبت به جاهای دیگر داشته باشید.

سالاری خواستار توسعه فرهنگ گردشگری دریایی شد و با بیان اینکه در استفاده از ظرفیت های دریا متاسفانه موفق نبوده ایم افزود : با استفاده متنوع از دریا خواهیم توانست ارتباط با دریا را قویتر کنیم .

نماینده عالی دولت در گیلان اجرای پروژه مارینا در منطقه آزاد انزلی را شروعی بسیار خوب در بحث گردشگری دریایی دانست و افزود: با راه اندازی این پروژه فرهنگ توسعه گردشگری دریایی بیشتر ترویج خواهد یافت .

وی با بیان اینکه انتطار داریم منطقه آزاد انزلی در گردشگری دریایی پیشگام و پیشران شود، افزود : در گردشگری دریایی باید پیوندی میان منطقه آزاد انزلی و تالاب انزلی ایجاد شود

استاندار گیلان از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه گردشگری در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود: باید فرصت‌های گردشگری استان به طورکامل و جامع معرفی و سرمایه گذاران شناسایی تا در آن روز با آمادگی کامل حضور یابند .

وی هدف گذاری کمی صادرات را از جمله برنامه های کمیته های 48 گانه شکل گرفته در استان برشمرد و افزود : باید در تولید و صادرات هدف گذاری برای سنوات و حوزه های مختلف داشته باشیم .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:589071، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
هلند مساحتش اندازه مازندران و گیلانه....تو همه چیز رونق اقتصادی داره....واقعا شمال کشور جیزی کم نداره از هلند...
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین