پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
رئیس سازمان محیط زیست باتأکید براینکه ساماندهی معضل پسماند در استان های شمالی اولویت دولت است، گفت: دو میلیارد دلار اعتبار از سوی دولت برای حل این معضل در بودجه سال ۹۷پیش بینی شده است.

شعار سال: عیسی کلانتری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه زرجوب رشت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: متاسفانه امروز موضوع پسماند به بزرگترین معضل استان های شمالی اعم از گیلان و مازندران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دولت تلاش کرده تا حد امکان این معضل را برطرف کند، افزود: ساماندهی این مشکل طی سه سال آینده به ویژه در استان های شمالی از اولویت ها و سیاست های اصلی دولت است.

رئیس سازمان محیط زیست به پیش بینی بودجه دو میلیارد دلاری از سوی دولت نیز اشاره کرد و گفت: این بودجه از صندوق توسعه ملی برای حل معضل پسماند در سه استان گیلان و مازندران و غرب استان گلستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در برخی مناطق این معضل به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز حل معضل پسماندهای طبیعی و بیمارستانی، ریزگردها، وضعیت تالاب‌ها و آلودگی هوا در اولویت قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:4216276، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین