پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کردستان با اشاره به روند افزایشی شمار بیمه‌شدگان در این استان طی سال جاری، گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در استان کردستان به ۳۸.۹ درصد رسیده است.

شعار سال: صلاح قریشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی تلاش در راستای افزایش افراد تحت پوشش است و در این راستا هر ساله طرح ها و اقدامات جدیدی در این بخش اجرایی و عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: اداره کل تامین اجتماعی کردستان نیز در راستای نیل به اهداف سازمان، هم اکنون دارای ۱۰ شعبه رسمی، چهار شعبه اقماری و دو کارگزاری بخش خصوصی به بیمه شدگان خود خدمت ارائه می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان بیان کرد: در مجموع کل تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در استان کردستان تا پایان دی ماه سال جاری به ۶۲۲ هزار و ۲۶۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه وضعیت پوشش تامین اجتماعی در مناطق شهری در استان کردستان بیش از مناطق روستایی است، عنوان کرد: در حال حاضر ظریب نفوذ بیمه در مناطق شهری استان کردستان به ۵۴.۸ درصد رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان با اشاره به شمار مستمری بگیران تامین اجتماعی استان، یادآور شد: هم اکنون ۶۷ هزار مستمری بگیر اصلی و تبعی در استان کردستان از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند.

وی تعداد مقرر بگیران بیمه بیکاری در استان کردستان را سه هزار و ۲۴۴ نفر عنوان کرد و افزود: رسیدگی سریع به تمامی پرونده و تعیین تکلیف آنها در کوتاهترین زمان ممکن یکی از برنامه های اولویت دار در اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان ادامه داد: کل بیمه شدگان اجباری در استان کردستان در حال حاضر ۱۰۵ هزار نفر هستند که ۵۱ درصد از کل تعداد بیمه شدگان استان کردستان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه در بخش قالیبافی و بیمه کارگران ساختمانی کردستان از جمله استانهای پیشرو در کشور است، افزود: تنها در بخش قالیبافی بالغ بر ۱۶ هزار نفر از بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند و در بخش کارگران ساختمانی نیز ثبت نام افراد واجد شرایط نیز در قالب سامانه اینترنتی رفاهی ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر در بخش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان ۳۳ هزار و ۷۴۴ نفر از خدمات بیمه ای برخوردار هستند و در این زمینه نیز ثبت نام از افراد جدیده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۴۷۹ نفر بازنشسته از خدمات تامین اجتماعی استان کردستان بهره مند هستند.

قریشی به میزان پرداخت های صورت گرفته از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در مجموع ۳۷۶ میلیارد تومان تعهدات مالی از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان در دو بخش بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر به صورت میانگین اداره کل تامین اجتماعی در استان کردستان در ماه رقمی بیش از ۳۴ میلیارد تومان را در بخش های مختلف از جمله حقوق مستمری بگیران، بیمه بیکاری، حقوق بازنشستگان و ... را در موعد مقرر و پیش بینی شده پرداخت می کند.

وی به وضعیت کارگاه های فعال و بازرسی از آنها برای کنترل وضعیت بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از ۳۰ هزار مورد بازرسی از کارگاه های استان کردستان صورت گرفته است که این میزان در مقایسه با سال قبل رشد ۱۴ درصدی را نشان می دهد.

قریشی به شماری از موفقیت ها و اقدامات اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری سه ساختمان جدید اداری تامین اجتماعی در شهرستان های سنندج، سقز و بانه افتتاح و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: همچنین در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم به ویژه بیمه شدگان اقدامات مختلفی در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری صورت گرفت و تلاش سازمان این است که مردم با کمترین دغدغه بهترین خدمت را دریافت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:4216206، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
آمار بیمه شدگان همیشه با چالش روبرو بوده چون شنیده بودم 8 میلیون آدم داریم که 3 با بیمه شدن...ولی اینکه تو یه بیمه خاص که تامین اجتماعیه تعداد کردستانی ها زیاد شده خبر خوبیه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین