پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
رئیس شورای شهر بوشهر از مصوبه شورا برای حل مشکل پرداخت مطالبات کارگران پسماند و فضای سبز شهرداری خبر داد.

شعار سال: ابوذر دهدار با بیان اینکه مشکل اصلی در معوق شدن حقوق کارگران فضای سبز و پسماند اتمام قرار داد پیمانکار و طولانی شدن فرآیند برگزاری مناقصه بود، گفت: با مصوبه شورا مشکل پرداخت حقوق این نیروهای زحمتکش شهرداری حل شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگران فضای سبز و پسماند با خدماتی که در نگهداشت فضای سبز، نظافت شهری و جمع آوری زباله سطح شهر دارند،‌ ولی نعمت ما بوده و از اقشار شریف جامعه هستند.

دهدار افزود: مدیریت این کارگران به بخش خصوصی واگذار شده‌ است اما باید قبول کرد که از نظر معیشت و زندگی با این تاخیرهایی که در پرداختی‌های آنها صورت می‌گیرد دچار آسیب و مشکل هستند و این افرادی که در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند دغدغه امرار معاش نیز دارند و امیدوارم مسئولان مدیریت شهری توجه بیشتری به آنها داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:4216313، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
چقدر خوبه که به حرفای خودشون عمل میکنن مسئولین واقعا! شریف تر از این قشر هم مگه داریم؟ اینا حقوقشون عقب بیفته واقعا زندگیشون چطوری باید بگذره؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین