پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
‌مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری از وجود 100 مدرسه تخریبی در استان خبر داد و گفت: جذب کمک‌های خیری برای تخریب و بازسازی این تعداد مدرسه در اولویت برنامه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

شعار سال: بیژن حیدری در نشست اعضای خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری با استاندار‌ اظهار کرد: میانگین مشارکت خیران در پروژه‌های مدرسه‌سازی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 30 درصد و در چهارمحال و بختیاری 15 درصد است.

وی از وجود 100 مدرسه تخریبی در استان خبر داد و گفت: جذب کمک‌های خیری برای تخریب و بازسازی این تعداد مدرسه در اولویت برنامه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
حیدری با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکهزار و 552 ساختمان آموزشی خیری احداث شده است، تصریح کرد: از این تعداد 300 ساختمان با یکهزار و 530 کلاس با مشارکت خیران بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اضافه کرد: در دو سال گذشته عملیات اجرایی احداث 140 مدرسه در استان آغاز شده که 105 مدرسه آن مشارکتی با خیران است.
وی با بیان اینکه اعتبار پروژه های خیری استان در دو سال قبل 470 میلیارد ریال بود، خاطرنشان کرد: از این میزان 280 میلیارد ریال آن را بنیادهایی مانند برکت، علوی و وزارت نفت و 190 را اشخاص حقیقی تأمین کردند.
حیدری اظهار کرد: میزان مشارکت خیران در پروژه‌های مدرسه‌سازی استان را بین 100 تا 100 درصد اعلام کرد و گفت: بانک‌های عامل و فرمانداران شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برای اجرای پروژه‌های خیری از سوی بنیادهای مختلف مانند علوی، برکت و غیره تلاش کمرنگی دارند.
فرهاد رئیسی، عضو مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه بهره‌گیری از توان بالای هم استانی‌های مقیم خارج از کشور می‌تواند در تسریع روند اجرایی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مدرسه سازی مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: برای رونق مدرسه‌سازی در مناطق نیازمند آموزش چهارمحال و بختیاری باید نیازسنجی و مکان‌سنجی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 12 بهمن 96، کد مطلب: 96111206927: www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
با کمک خیرین مدارسی بسازید که تا ده ها سال اینده تخریب نشوند
س.د۷۶
ناشناس
Norway
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
اگر واقعا دانش اموزهایی که در این مدارس درس میخونن رو تحت نظرهای روانشناسانه قرار بدن متوجه میشن که این مدرسه ها ظاهرشون چقدر برای رشد فکری و روحی بچه ها لازمه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین