پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
جمع کثیری از قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه قم به همراه نیروهای مسلح، روحانیان و مسئولان، روز پنجشنبه همزمان با سی و نهمین سالروز ورود شکوهمند و غرورآفرین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) را در این شهر گلباران کردند.

شعار سال: شرکت کنندگان در این آیین ابتدا با حضور در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) و اجرای برنامه های متنوع و حماسی با به صدا در آمدن زنگ انقلاب در ساعت 9:33(لحظه ورود تاریخی امام خمینی به کشور در 12 بهمن 57) و زمزمه دسته جمعی اشعار و سرودهای انقلابی، یاد و خاطره امام امت و هزاران شهید گلگون کفن مسیر قیام برای به بار نشستن نهال تنومند جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین در ادامه و پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، افراد و شخصیت های شرکت کننده در حالی که گروه موزیک و یگان های سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در پیشاپیش آنها در حرکت بودند، راهپیمایی با شکوهی را از حرم حضرت معصومه تا میدان روح الله، محل بیت نورانی و معنوی حضرت امام برگزار کردند.

راهپیماییان که شاخه های گل، تمثال های مبارک امام و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر منافق» با محکوم کردن دسیسه های شوم دشمنان نظام اسلامی، بار دیگر حمایت و پایبندی خود را از آرمان ها و ارزش های بلند و گرانسنگ انقلاب ابراز نمودند.

«وصیت روح خدا حمایت از رهبری است، پیام خون شهدا حمایت از رهبری است» و «نهضت ما حسینی است، امام ما خمینی است»، از دیگر شعارهای راهپیمایان بود که در پایان با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و خواندن سرود ملی کشور، تمثال حضرت امام را گلباران کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب: 82815993 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
با همین حرکت هاست که اسلام و انقلاب همیشه در سطح جامعه زنده میمونه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین